Mikä on Freshservice?

Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön.

Kuka käyttää tuotetta Freshservice?

Freshservicen asiakkaita ovat esimerkiksi managed services -palveluntarjoajat, rahoitusalan organisaatiot, oppilaitokset ja monenlaiset valtiolliset organisaatiot.

Missä Freshservice voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Freshworks
  • Paikkakunta: San Mateo, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Freshservice: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Brasilia ja 39 muuta

Kielet

englanti, espanja, hollanti, italia, portugali ja 5 muuta

Freshservice: hinnat

Lähtöhinta:

19,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Ei maksutonta versiota

Freshservice ei tarjoa ilmaista versiota, mutta tarjoaa ilmaisen kokeilun. Freshservice maksullinen versio alkaen 19,00 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Freshworks
  • Paikkakunta: San Mateo, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Freshservice: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Brasilia ja 39 muuta

Kielet

englanti, espanja, hollanti, italia, portugali ja 5 muuta

Freshservice: videot ja kuvat

Freshservice -ohjelmisto – 1
Freshservice -ohjelmisto – 2
Freshservice -ohjelmisto – 3
Freshservice -ohjelmisto – 4
Freshservice -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Freshservice video
Freshservice -ohjelmisto – 1
Freshservice -ohjelmisto – 2
Freshservice -ohjelmisto – 3
Freshservice -ohjelmisto – 4
Freshservice -ohjelmisto – 5

Tuotteen Freshservice ominaisuudet

  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakirjojen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • CMBD (konfiguraationhallintatietokanta)
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Häiriöiden hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Inventaarionhallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Julkistusten hallinta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Konfiguraation hallinta
  • Kustannusten seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käyttötuen hallinta
  • Laitteiden automaattinen etsintä
  • Lisenssien hallinta
  • Live-chat
  • Loppuun suorittamisen seuranta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Muutosten hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Ongelmien tarkastus
  • Onnettomuuksista palautuminen
  • Palautteen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Projektien seuranta
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Reititys
  • Resurssien elinkaaren hallinta
  • Resurssien hallinta
  • Resurssien seuranta
  • Sijainnin seuranta
  • Sisällönhallinta
  • Sopimuksen elinkaaren hallinta
  • Sopimusten laadinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Suhteiden kartoitus
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Sähköpostin hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tietotekniikkaprojektien hallintaan
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tilan seuranta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Varmuuskopiointi ja palautus
  • Vedä ja pudota
  • Viiva-/RFID-kooditus
  • Yhteistyövälineet
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Ylläpidon hallinta

Freshservice: Vaihtoehdot

Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth. Lue lisää tuotteesta Jira
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.

Arvostelut tuotteelle Freshservice

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
60%
4
34%
3
4%
2
1%
1
0%
Erick
Erick
Client Technologies Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Autoteollisuus, 1 001-5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 viime vuonna

Kommentit: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Hyvät puolet:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Huonot puolet:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Rob
Sr System Engineer, Alankomaat
Julkaisutoiminta, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A user-friendly all-in-one solution for the servicedesk

5,0 viime viikolla Uusi

Kommentit: I am really happy I rolled out FreshService 2 months before Covid-19 forced all to work remote. We were able to support users from home ( IT was at home as well ) without issues.
FreshService contains a Solutions (knowledge-) base, users can request hard- and software like shopping online, very intuitive and user friendly

Hyvät puolet:

The ease to set it up : you can do it yourself without technical support. It comes with an app so it works on mobile devices as well, convenient if the laptop stops working.

Huonot puolet:

You cannot change the webportal to your liking unless you have webdesign skills.

Huomioon otetut vaihtoehdot: ServiceNow Customer Service Management

Perusteet valita Freshservice: Costs

Vaihdettu kohteesta: TOPdesk

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Freshservice: Costs (yes, I'm Dutch..) the tool has it all and the ease of working with it.

Vahvistettu arvostelija
Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function), Sveitsi
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Johdon konsultointi, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Huonot puolet:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Sarah
Sarah
System Administrator, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Hyvät puolet:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Huonot puolet:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Vahvistettu arvostelija
CIO, Espanja
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 1 001-5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Freshservice is the best ITSM, our users love it!

5,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: After using several ITSM tools, Freshservie deployment was very easy and it fits 100% with our needs at an affordable price.

Hyvät puolet:

Ticket management is great by itself but if you uses it with workflow automation it's awesome. You can configure as many user portal as you want and it was a requirement. Inventory is also great module. Project management help us not only in the helpdesk team but also in other areas of the department.

Huonot puolet:

The knowledge base could be better. You can't create more than two category levels and sometimes is not enough.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Jira ja ManageEngine ServiceDesk Plus

Perusteet valita Freshservice: OTRS was very difficult to configure and sometimes you couldn't find the way to configure it to fit with your requirements. Spiceworks is for little companys.

Vaihdettu kohteesta: Spiceworks ja OTRS

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Freshservice: It was the best option for us.