Bizimply

Bizimply

Mikä on Bizimply?

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Kuka käyttää tuotetta Bizimply?

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Bizimply -ohjelmisto – 1 Bizimply -ohjelmisto – 2 Bizimply -ohjelmisto – 3 Bizimply -ohjelmisto – 4 Bizimply -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Bizimply hyvä valinta?
Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Bizimply

4,6 (117)
Bizimply
Ei saatavilla maassasi
100,00 £
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
64
9
4,6 (117)
4,4 (117)
4,7 (117)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
10,00 £
vuosi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
33
2
4,8 (199)
4,8 (199)
4,9 (199)
Miksi näen tämän?

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Bizimply

RotaCloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Työntekijöiden aikataulutus
Työntekijöiden tietokanta
HRLocker
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Lomien hallinta
Lomien seuranta
Perehdytys
Planday
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Työaika ja läsnäolo
Työntekijöiden profiilit
Työntekijöiden tietokanta
Advanced Time and Attendance
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Kukaan käyttäjä ei ole vielä arvioinut tämän tuotteen ominaisuuksia.
Cegid Meta4 PeopleNet
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Lomien hallinta
Palkkalistojen hallinta
Työntekijöiden tietokanta
Sling
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hälytykset/ilmoitukset
Mobiiliyhteys
Työntekijöiden aikataulutus
Access PeopleHR
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Kykyjen seuranta
Lomien/poissaolojen seuranta
Työntekijöiden aikataulutus
Sona
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Kukaan käyttäjä ei ole vielä arvioinut tämän tuotteen ominaisuuksia.
Microsoft Excel
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Offline-käyttö
Tietojen tuonti/vienti
Yhteistyövälineet

Arvostelut tuotteelle Bizimply

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,6
Helppokäyttöisyys
4,6
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
69%
4
25%
3
5%
2
1%
Joel
Joel
Marketing Manager, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vieraanvaraisuuspalvelut, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Bizimply -- Road to scheduling and tracking

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

Ease of access and managing your employees through the app is one of the best pros of this app.

Huonot puolet:

Not able to select information on the Bizimply app. For eg: selecting an email or phone number

Martin
Director, Britannia
Vieraanvaraisuuspalvelut, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Great software

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

Coming from a managed house background, employee scheduling software which helped us hit our budget was just part of everyday life.When we setup on our own we originally uses spreadsheets for everything. The problem with this is we couldn't see where we were in real time, Bizimply changed all that and has been excellent, It gives me the functionality I had back in my managed house days.

Huonot puolet:

The only frustration is that originally we were told it integrated with microtill, we later found out that it didn't.

Ronu
Admin, Irlanti
Ruoantuotanto, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

review

3,0 viime viikolla Uusi

Kommentit: good

Hyvät puolet:

totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.

Huonot puolet:

copying a timing across different shifts

Simone
HR Manager, Britannia
Ruoka ja juoma, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

A More Professional Approach to Employee Management

4,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: The system has streamlined our procedures and made the company more professional. Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system. Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Hyvät puolet:

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours. Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Huonot puolet:

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

tanvir
store manager, Britannia
Jälleenmyynti, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

make life very easy

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: very good , make life easy.

Hyvät puolet:

ease of use mobile app and email sent to team when changes are donesharing employees to transfer cost the a crazy good function . no more chasing other sites during payroll

Huonot puolet:

printing multiple department rota is an issue