Bizimply

Mikä on Bizimply?

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Kuka käyttää tuotetta Bizimply?

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Missä Bizimply voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Bizimply
  • Perustettu vuonna 2013

Bizimply: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Irlanti, Iso-Britannia, Kanada, Yhdysvallat

Kielet

englanti

Tietoja myyjästä

  • Bizimply
  • Perustettu vuonna 2013

Bizimply: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Irlanti, Iso-Britannia, Kanada, Yhdysvallat

Kielet

englanti

Bizimply: videot ja kuvat

Bizimply -ohjelmisto – 1
Bizimply -ohjelmisto – 2
Bizimply -ohjelmisto – 3
Bizimply -ohjelmisto – 4
Bizimply -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Bizimply video
Bizimply -ohjelmisto – 1
Bizimply -ohjelmisto – 2
Bizimply -ohjelmisto – 3
Bizimply -ohjelmisto – 4
Bizimply -ohjelmisto – 5

Vertaile tuotetta Bizimply samankaltaisiin tuotteisiin

Bizimply

Bizimply

Toimittaja ei ole toimittanut hintatietoja
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
(0)
Toimittaja ei ole toimittanut hintatietoja
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
2,49 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
1,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Bizimply ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Asiakasetukuponki
  • Asiakasetukuponki verkossa
  • Budjetointi/ennusteet
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Itsepalveluportaali
  • Kellokorttien hallinta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kykyjen seuranta
  • Käytettävyyshallinta
  • Lomien hallinta
  • Lomien seuranta
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Mobiiliyhteys
  • Muistutukset
  • Online-työaikakello
  • Online-varaaminen
  • Palkkalistojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen aikataulutus
  • Reaaliaikaiset päivitykset
  • Sairaslomien seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Työaika ja läsnäolo
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Työntekijöiden profiilit
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Työvoimatilanteen ennustaminen
  • Vuoronvaihto
  • Ylityön laskenta

Bizimply: Vaihtoehdot

Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial.
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions. Lue lisää tuotteesta UniFocus
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
A cloud-based HR Suite made of 11 softwares to cover employee's cycle: attraction, identification, development and engagement.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!

Arvostelut tuotteelle Bizimply

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,7
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
74%
4
21%
3
5%
Elaine
HR Manager, Irlanti
Vieraanvaraisuuspalvelut, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Excellent system for managing labour

5,0 3 vuotta sitten

Kommentit: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Hyvät puolet:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Huonot puolet:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil
Regional Manager, Britannia
Vieraanvaraisuuspalvelut, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Great tool for labour tracking!

5,0 viime vuonna

Kommentit: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

Hyvät puolet:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

Huonot puolet:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine
Director, Britannia
Vieraanvaraisuuspalvelut, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3,0 11 kuukautta sitten

Kommentit: Very unhappy atm

Hyvät puolet:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

Huonot puolet:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Gary
Managing Director, Britannia
Vieraanvaraisuuspalvelut, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Oversight

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

Hyvät puolet:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

Huonot puolet:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Myyjän Bizimply vastaus

2 kuukautta sitten

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Jennifer
Human Resources Generalist, Irlanti
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Feedback for HRIS Capabilities

4,0 viime vuonna

Kommentit: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

Hyvät puolet:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

Huonot puolet:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.