Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

RAYNET CRM

RAYNET CRM

Mikä on RAYNET CRM?

Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan.

Kuka käyttää tuotetta RAYNET CRM?

Ohjelmisto on tarkoitettu PK-yrityksille.

RAYNET CRM -ohjelmisto – 1
RAYNET CRM -ohjelmisto – 2
RAYNET CRM -ohjelmisto – 3
RAYNET CRM -ohjelmisto – 4
RAYNET CRM -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko RAYNET CRM hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

RAYNET CRM

RAYNET CRM

4,9 (27)
25,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
26
6
4,8 (27)
4,9 (27)
5,0 (27)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
61,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
427
43
3,9 (838)
4,2 (838)
3,9 (838)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin RAYNET CRM

Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakkaiden tietokanta
Markkinoinnin automaatio
Vahvistukset/muistutukset
EngageBay CRM
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakastietokanta
Markkinoinnin automaatio
Sähköpostin hallinta

Arvostelut tuotteelle RAYNET CRM

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,9
Helppokäyttöisyys
4,8
Asiakaspalvelu
5,0
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,9

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
89%
4
7%
3
4%
Jan
Jan
CEO, Tšekki
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

CRM for Marketing Agency

5,0 3 vuotta sitten

Kommentit: Overall, we are satisfied with Raynet CRM and have been using it for several years. We keep a record of all our contacts, we also record all leads and especially business cases. We can also record offers and other documents here. It's a great tool for keeping track of business and contacts in the company.

Hyvät puolet:

- Simple to use - Beautiful and clear design - Great customer support that always advises and solves if we don't know something - Keeping track of leads and contacts is simple and offers many options of what we can keep track of - The contact history is clear and you can always see who has dealt with the client and what they have done - Business evaluation - beautiful and useful charts - A great calendar that can be linked to Google Cal and shared between people in the team. Also follows up on contacts, leads and business cases

Huonot puolet:

- Fewer integration options, but the most important things are not missing - Some parts of the CRM are of an older design, but it's continuously updated

Marek
Marek
CEO, Tšekki
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tutkimus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy to use CRM

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

This CRM helped to improve our sales and make the life of our sales guys much easier.

Huonot puolet:

The internal notifications and internal communication within the team is not developed enough.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Autoteollisuus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

An Average CRM

3,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

I enjoyed the onboarding portion of this CRM, it's apparent that Raynet spent a lot of time on this aspect, which really helps user engagement and the early experience.

Huonot puolet:

It looks and feels outdated - you really feel like you are using a system created 10 years ago, tough to spend money on something that isn't today's UI.

Evzen
Evzen
Quality & Network development, Sveitsi
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Autoteollisuus, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A helpful and useful app.

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: It helps me keep track of my business partners and the tasks I'm doing with them. I never forget to finish a job I've been handing out.

Hyvät puolet:

It's easy to use and available everywhere. I can easily manage my tasks and share them with other colleagues within a team.

Huonot puolet:

It's not fully adapted to my specific tasks, but I can get along with it.

Petr
Petr
CEO, Tšekki
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Taide ja käsityöt, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Raynet CRM is total lifesaver for SMB & also for large to mid sized companies

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Its easy use & that it is suitable for large-mid sized business but also for very small companies like us. Their marketing and onboarding is engaging. I like them much more then big solutions such as Salesforce and others.

Hyvät puolet:

Kanban board where we can track our sales & newbiz with value and labels. Raynet helped us to kill everyday chaos.

Huonot puolet:

I did not find any issues at all. We really like this app.