Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Mikä on JIRA Service Management?

Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja.

Kuka käyttää tuotetta JIRA Service Management?

Sopii nopeille työryhmille, jotka pyrkivät optimoimaan ITSM-käytäntönsä, eliminoimaan tietotekniikan, toimintojen, kehityksen ja liiketoiminta-alan työryhmien väliset siilot, ratkaisemaan palvelupyynnöt ja tapahtumat nopeasti ja ottamaan käyttöön muutoksia helposti.

Missä JIRA Service Management voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Atlassian
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2013

JIRA Service Management: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Arabiemiirikunnat, Armenia, Australia ja 46 muuta

Kielet

englanti, espanja, italia, japani, kiina ja 12 muuta

JIRA Service Management: hinnat

Lähtöhinta:

60,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

JIRA Service Management tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. JIRA Service Management maksullinen versio alkaen 60,00 $/kuukausi.

Tietoja myyjästä

  • Atlassian
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2013

JIRA Service Management: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Arabiemiirikunnat, Armenia, Australia ja 46 muuta

Kielet

englanti, espanja, italia, japani, kiina ja 12 muuta

JIRA Service Management: videot ja kuvat

JIRA Service Management -ohjelmisto – 1
JIRA Service Management -ohjelmisto – 2
JIRA Service Management -ohjelmisto – 3
JIRA Service Management -ohjelmisto – 4
JIRA Service Management -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
JIRA Service Management video
JIRA Service Management -ohjelmisto – 1
JIRA Service Management -ohjelmisto – 2
JIRA Service Management -ohjelmisto – 3
JIRA Service Management -ohjelmisto – 4
JIRA Service Management -ohjelmisto – 5

Tuotteen JIRA Service Management ominaisuudet

  • API (ohjelmointirajapinta)
  • Aikataulutus kutsusta
  • Asiakashistoria
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakastuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Automatisoitu reititys
  • Bugien/ohjelmistovirheiden havaitseminen
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Inventaarionhallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Kapasiteetin hallinta
  • Koko tekstin haku
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
  • Kommentointi/huomautukset
  • Konfiguraation hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Kustannusten seuranta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käyttötuen hallinta
  • Lisenssien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat kentät
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Muutosten hallinta
  • Näytön jakaminen
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Ongelmien tarkastus
  • Palautteen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Projektien seuranta
  • Projektinhallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen chat
  • Reaaliaikainen raportointi
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Monitoring
  • Reititys
  • Resurssien elinkaaren hallinta
  • Resurssien seuranta
  • Sijainnin seuranta
  • Sopimusten laadinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköposti-ilmoitukset
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tietotekniikan raportointi
  • Tietotekniikkaprojektien hallintaan
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tilan seuranta
  • Tilauskannan hallinta
  • Tilintarkastuksen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Toiminnan seuranta
  • Toimittajien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Varmuuskopiointi ja palautus
  • Verkon seuranta
  • Viiva-/RFID-kooditus
  • Yhteistyövälineet
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Ylläpidon hallinta

JIRA Service Management: Vaihtoehdot

SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.

Arvostelut tuotteelle JIRA Service Management

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,2
Asiakaspalvelu
4,3
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
33%
3
7%
2
2%
1
0%
Dawit
Dawit
IT Administrator, Australia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Effortless Collaboration and Task Management: A Closer Look at JIRA Service Management

5,0 10 kuukautta sitten

Kommentit: My overall experience with JIRA Service Management has been exceptional. The platform has revolutionized our incident management process and significantly improved collaboration among team members

Hyvät puolet:

One of the aspects I liked most about Jira Service Management was its exceptional incident resolution efficiency. The platform truly excels in streamlining the incident management process, enabling our team to respond swiftly and effectively to any issues that ariseWith Jira Service Management, we were able to create a centralized incident ticketing system that provided complete visibility into ongoing incidentsThe automation capabilities of Jira Service Management were a game-changer. We were able to set up predefined workflows and triggers, ensuring that incidents were routed to the appropriate teams and escalated as needed

Huonot puolet:

While Jira Service Management offers a plethora of robust features, one area that I felt could benefit from improvement was its reporting capabilities. Although the platform provides basic reporting functionalities, there are certain areas where additional enhancements would be valuable

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Sairaalat ja terveydenhuolto, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

We track incoming work with Jira Service Management

4,0 8 kuukautta sitten

Kommentit: I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.

Hyvät puolet:

First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.

Huonot puolet:

Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.

Mohammed
IT Specialist, USA
Kiinteistöala, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Jira Service Desk Management

4,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Overall I have been using Jira Service Mangement for 6 years and I love finding about new features and integrations.

Hyvät puolet:

I like the analytics and incident management part of the Jira service desk management and of course the ease of locating tickets and updating them.

Huonot puolet:

I feel like JQL is necessary for important searches which not everyone has experience with.

Nick
Nick
Senior Product Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rahoituspalvelut, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Huonot puolet:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Boris
CEO, Tšekki
Internet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Top of the market

5,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Overall, Jira has many integrations and way tu automate in-house processes. Second to none.

Hyvät puolet:

Jira is standard of IT industry for managing effective development and connecting it to other teams in the company.

Huonot puolet:

Jira can be sometimes complicated which is expected considering the amount of feature it needs to handle complex business processes.

Huomioon otetut vaihtoehdot: monday.com ja Asana

Perusteet vaihtaa tuotteeseen JIRA Service Management: More features required for effective development.