Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Mikä on Fresha?

Fresha on ainoa kauneudenhoito- ja hyvinvointialan tilaukseton ajanvarausohjelmisto. Jokainen saa rajattomasti varauksia, sijainteja, tiimin jäseniä ja ilmoituksia.

Tehosta myyntiäsi ja houkuttele uusia asiakkaita hyväksymällä online-varauksia suoraan Google-haun, Facebook- ja Instagram-sivujesi sekä verkkosivustosi kautta. Asiakkaat pysyvät helposti ajan tasalla automaattisten tekstiviestien, sähköpostien ja mobiilisovelluksen avulla.

Fresha-järjestelmässä ei ole kuukausimaksuja, ja siinä on valinnaisia maksullisia ominaisuuksia, kuten korttimaksujen käsittely.

Kuka käyttää tuotetta Fresha?

Yli 450 000 kauneuden ja hyvinvoinnin ammattilaista eri puolilla maailmaa hyödyntää Freshaa liiketoimintansa hoitamisessa. Se on maailman suosituin hoitoloiden, kampaamojen ja kylpylöiden ajanvarausohjelmisto.

Fresha -ohjelmisto – 1
Fresha -ohjelmisto – 2

Mietitkö vielä, onko Fresha hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Fresha

Fresha

4,8 (1 425)
Hintatietoja ei löydy
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
88
1
4,9 (1 425)
4,8 (1 425)
4,8 (1 425)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
61,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
456
48
4,0 (925)
4,2 (925)
4,0 (925)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Fresha

Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashallinta
Online-varaaminen
Vahvistukset/muistutukset
EasyWeek
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Online-varaaminen
Toistuvat tapaamiset
Vahvistukset/muistutukset
Book Salon
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Kalenterien hallinta
Online-varaaminen
Transaktiohistoria

Arvostelut tuotteelle Fresha

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,8
Helppokäyttöisyys
4,9
Asiakaspalvelu
4,8
Ominaisuudet
4,7
Vastinetta rahalle
4,8

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
90%
4
7%
3
1%
2
0%
1
2%
Lucy
Lucy
Company director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kosmetiikka, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy to use

5,0 viime vuonna

Kommentit: The staff are all really helpful, the system is reliable and it’s really easy to use.

Hyvät puolet:

ease of use, online booking features and accessibility.

Huonot puolet:

Most of the time the response on email for urgent issues is quick but it is annoying not having a support line to ring.

Maya
CEO, USA
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

System is Intuitive

5,0 viime vuonna

Kommentit: I am UTTERLY pleased. After a NIGHTMARE of crappy customer service, buggy system, and overall a NEVER AGAIN experience without last system (vagaro) Fresha was just that a breath of FRESH-Air.

Hyvät puolet:

The system is very intuitive. It is easy to learn and use. It is easy to set up the catalog - for everything and I love how you can quickly move things to be in a different order than just in the order they were made. You can send forms manually there is a GREAT product and inventory tracking system. their customer Service is TOP NOTCH, I especially recommending spending the money to get an account manager- totally worth their weight in gold and is VERY reasonably priced.

Huonot puolet:

Is it perfect? Nope they have some things to address. Even with the issues that need to be addressed, this is, by far, the best system I have used. I have used Massagebook, Square, Vagaro, Wix, and Meevo. I am highly impressed and LOVE my account manager (can’t remember the title you all give them).

Alex
Customer insights, Britannia
Rahoituspalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Fresha Review

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Very good use it for many services personally

Hyvät puolet:

I am able to book appointments through fresh easily and get reminders

Huonot puolet:

It sometimes logs me out and doesn't keep me signed in

Myyjän Fresha vastaus

2 kuukautta sitten

Hi Alex, Thanks for your review, we're always delighted to hear from our Partners who love Fresha as much as we do! Kindest regards, The Fresha Team

Heather
Heather
pres, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kuluttajapalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Looks good on the surface- but cumbersome- NO CUSTOMER SERVICE other than email which is only occasssionally answered

2,0 10 kuukautta sitten

Kommentit: I do not understand all the glowing reviews. This is a Buggy program with little customer service.
Definitely a hassle. Won't let you do some basic things a med spa needs.

Hyvät puolet:

Price point Visual is ok Theoretically some features that are nice (but often awkward to use)

Huonot puolet:

Customer service is HORRIBLE. NO PHONE to call anyone. They don't always respond to emails and when they do it's never the same person so ongoing issues are difficult to resolve. The demand screenshots even when you adequately described the issue and it is easy to u understand- this is frustrating when it's intermittent (like it doesn't want to integrate the credit card payment) They deploy new features, but it is difficult to utilize them sometimes as the instructions are vague.

Paige
Creative Director, Australia
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Great booking system for a great price

5,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

I compared a few different booking systems before settling on Fresha. I chose them because they are one of the more cost-effective alternatives on the market and provide a very seamless customer experience. The app really looks beautiful, so I knew it would be a nice experience for customers. The Fresha team also seem to be working on the app software in the background all the time, and I appreciate that they're always looking for ways to better the experience for businesses and customers.

Huonot puolet:

All businesses using the Fresha software are visible via the app. While this is great for other businesses to get more visibility, it's one extra step for customers to look up your business in order to book through the app. I'd also prefer if the cancellation policy could be more tailored rather than one, flat policy. 50% within 24 hours, 100% within 4 hours for example.

Sable
Salon Owner, USA
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great Place to Start

3,0 12 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

It was easy backend to use and update. It also has a free option

Huonot puolet:

There was a constant issue with clients booking online and it caused confusion for my guests

Alain
CEO, USA
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Thank you for a great product.

5,0 viime vuonna

Kommentit: I have been with Fresha since its inception when they were called shedule and I have enjoyed using this program ever since. [sensitive content hidden] is usually great at answering questions quite quickly and I’m grateful for that.
Thank you.

Hyvät puolet:

The ease of use, the comprehensive tools available

Huonot puolet:

I’m honestly having trouble answering this question because I don’t think there’s anything I don’t like.

Emily
Marketing Director, USA
Kuluttajapalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great option for online booking

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Overall, Fresha is a great option for a booking system for any company

Hyvät puolet:

This booking agent is very easy to use & is very versatile, and the ability to manage things on my phone is a huge bonus.

Huonot puolet:

Not a huge deal, but the mobile app does not like to stay logged in, and can get frustrating when trying to do something quickly

laura
practice manager, Britannia
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Happy customer

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: very happy able to see appts book and amend

Hyvät puolet:

can see all my appointments easily, including all future appointments

Huonot puolet:

my only con would be that I would like it to link with my calendar

Lyneta
Assistant, Kanada
Kosmetiikka, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

Great Service - Easy to use

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Excellent - would recommend as its user friendly

Hyvät puolet:

Easy to use - and has the features required.

Huonot puolet:

No complaints at this time - I think its a well designed service

Emily
Salon Owner, Britannia
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Excellent System to book appointments and manage your salon

5,0 viime vuonna

Kommentit: Great thank you, think I've covered everything in the feedback but thank you for all your hard work and friendly emails they are so appreciated.

Hyvät puolet:

Very easy to use, not too fussy and also very comprehensive. They are a forward thinking company and rarely stand still and the competition changes. I love the little notification bell which comes up with all their new features as they arrive. Some nice little surprises there! I love that they listen to us as the customers and take on board what we say. Love the new Gift Cards by the way!

Huonot puolet:

Nothing really to dislike but it could be worth considering adding an option on the Blast messages where you send one email then a reminder email goes out a few days later or when you want to send it automatically. Could work well for Black Friday for example when everyone's trying to get customer's attention! Could do a package where the second email is a bit cheaper than the first if you want to re-send.

Freddy
Barber/owner, USA
Kosmetiikka, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

One of the best systems to grow your business!

5,0 viime vuonna

Kommentit: Our experience with Fresha has been great and has helped us grow our business, thanks to [sensitive content hidden]
who is always there to answer any questions we have!

Hyvät puolet:

Integration with out previous processing system was very easy with the help of our Fresha agent, campaigns are a great feature as well as the updates Fresha is frequently coming up with.

Huonot puolet:

Don’t like that they don’t provide a physical gift card to give to the client that wants to gift a family or friend.

Jorge
Acupuncturist, Portugali
Vaihtoehtoinen lääketiede, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Appointments, scheduling and notes | An all-in-one no-brainer app

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

First of all: FREE! Second: Complete! Third: take notes, upload pictures which is great for before/after pictures or medical exams, prescriptions, etc. Fourth: Patient notifications by e-mail and SMS... is that enough?

Huonot puolet:

I'd love to be able to edit the SMS reminder. I love the fact it has Portuguese as a language, since I'm based in Portugal. HOWEVER, the fact that it uses Portuguese from Brazil (as if that's even legit) is annoying. Words like "gerenciamento" and "oi" on a reminder for a health appointment in Portugal shouldn't exist if you want to look professional :(

Jamie
Makeup Artist, USA
Kosmetiikka, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very user friendly for beauty industry!

5,0 viime vuonna

Kommentit: Overall have a great experience with fresha as it is easy and convenient to use and meets all of my needs.

Hyvät puolet:

As a user in the beauty industry I really enjoy this software. It makes tracking clients and setting appointments very easy and clients seem to use it with ease as well!

Huonot puolet:

I think the calendar view could be a little more clean.

Phoebe
Physiotherapist / Sports Therapist, Britannia
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Fresha solves a lot of Small business online scheduling issues!!

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Good so far, I have had a hiccup but that was essentially my own fault. I moved from another online sheduling system and I just assumed it was a similar set up. Fresha is much easier, but where I have changed system I am having to adapt and learn this new layout.

Hyvät puolet:

Fresha is much easier and cheaper than other similar products on the market. I used another product before and to be honest I am very impressed with Fresha. I moved from a more expensive product that had a lot to say for itself but didn't deliver nearly as much as Fresha has in the short space of time that I've had it. The online scheduling is briliant,and is set up very simply for me to use on my own.

Huonot puolet:

I have had only one issue and that is that I had a few clients book in at slots that should not have been available for them to book in. I Wish that the online booking was tentative until accepted by either myslef of the client to avoid this. Basically, I had to explain that the slots weren't available and connect my calendar. The issue was sorted by me, but I feel there should be a system in place to avoid this. I want clients to be able to book in, but sometimes I'm corresponding with people on other platforms and haven't updated my calendar on fresha. This means that online clients could still book in wihtout me accepting the time slot or reviewing the selected time.

Lam
owner, USA
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Used to be good

4,0 viime vuonna

Kommentit: Im a fan and a loyal, but looking for alternative.

Hyvät puolet:

Fresha got 5 stars before it gets to good. They promised to be FREE FOR LIFE for all members in the begining. They have sms and email reminders free in the begining. Businesses are happy with it and gave them 5 stars in the early stage. Ive been using it for 7 years, we put so much effort and feedback to help them grow.

Huonot puolet:

As they get better, they start charging businesses too much and greedy.1-Text messages are not unlimited anymore as promised, they start limiting down each month less and less. So we buy more reminder TEXT each month. That's fair. BUT2-Clients found us from FRESHA market= WE being charged 20% of the services they booked. Clients never howed up or cancel, we los the money. Economy is bad already, this is the last draw.We salons earn by % of services and carry a lot of fees, but this is ridiculous

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Suunnittelu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Easy to make reservations from the website

4,0 6 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

It’s easy to see what’s available and what services the stores/companies provide, and easy to make an appointment with the app.

Huonot puolet:

It’s not that obvious to find the exact service I’m looking for, if we can contact the stores (like leaving messages) directly from the website, it would be great

Mutlu
Beauty, Britannia
Vaihtoehtoinen lääketiede, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: SoftwareAdvice

Hiding fees £72

1,0 viime vuonna

Huonot puolet:

I work with Fresha about, five years and someone take online appointments. And she didn’t even come “no show “ and they charge me £72 for thisLast couple days I’m trying to contact them no contact number they don’t answer they don’t explain to me. This is not fair I will take this to all media group. I will try my hardest to tell everyone. Kind regards mutlu taskin

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

The Best Free Appointment Booking Software for Male Grooming Businesses

5,0 viime vuonna

Kommentit: I love it and keep using it for years now. I even recommend it to parlors that aren’t using it to have all the places I go to and the staff I book with in one place

Hyvät puolet:

FreeEasy to useAutomatically adds the appointments with location to my Google calendar and sets reminders. Super handy featureExcellent customer support

Huonot puolet:

The app is rarely slow and clunkyThe suggested barbershop locations are sometimes not the nearest

Cydnee
Cosmetologist, USA
Kosmetiikka, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Love this system

5,0 viime vuonna

Kommentit: Perfection, superb, 10 out of 10, will recommend

Hyvät puolet:

The customer service is so fast acting, responding quickly

Huonot puolet:

So gar there is not much i dont like about fresha

Adriana
customer service, USA
Kulutustavarat, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

I love Fresha.

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: My overall experience is going great and I love Fresha.

Hyvät puolet:

I absolutely love everything about Fresha.

Huonot puolet:

I do not have like least about Fresh at all.

Filip
Wellness Manager, Britannia
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great customer service

5,0 viime vuonna

Kommentit: [sensitive content hidden]
from customer service was very helpful and solved our issue efficiently.

Hyvät puolet:

Everything is in one place. Easy to manage.

Huonot puolet:

Difficult to manage services using multiple resources.

Natasha
Aesthetics Practitioner, Britannia
Kosmetiikka, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Very happy with Fresha

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I had some quieted which [sensitive content hidden] was able to answer and help with. Overall I’m really happy with the app and customer service.

Hyvät puolet:

It’s simple and easy to use with lots of great features.

Huonot puolet:

No contact number, everything by email. [sensitive content hidden] kindly contacted me via phone.

bridget
owner, Irlanti
Sairaalat ja terveydenhuolto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

positive

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: excellent

Hyvät puolet:

the fresha team are always on hand great service from [sensitive content hidden] this Moring to help me

Huonot puolet:

nothing yet all working good for me at the moment

Shelby
QA & Environmental Manager, Britannia
Lääketeollisuus, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Fresha User Review

5,0 viime vuonna

Kommentit: Brilliant - I would totally recommend.

Hyvät puolet:

I love this app and I am so pleased that it was released. I easily can now book all of my appointments to suit my schedule.

Huonot puolet:

I do not feel there are many improvements that I can think of.