Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Mikä on Fresha?

Fresha on kauneudenhoito- ja hyvinvointialan ainoa tilausmaksuton ajanvarausohjelmisto. Kaikki käyttäjät saavat pääsyn rajattomaan määrään varausmahdollisuuksia, toimipaikkoja, tiimin jäseniä ja ilmoituksia. Lisää myyntiäsi ja hanki uusia asiakkaita ottamalla käyttöön verkkoajanvaraukset suoraan Google-hakujen, Facebook- tai Instagram-sivujen tai verkkosivustosi kautta. Asiakkaat pysyvät helposti ajan tasalla automaattisten tekstiviestien, sähköpostien ja sovelluksen avulla. Freshaan ei sisälly kuukausimaksuja, mutta tarjolla on myös valinnaisia maksullisia ominaisuuksia, kuten integroitu korttimaksujen käsittely.

Kuka käyttää tuotetta Fresha?

Yli 300 000 kauneuden ja hyvinvoinnin ammattilaista eri puolilla maailmaa hyödyntää Freshaa liiketoimintansa hoitamisessa. Se on maailman suosituin hoitoloiden, kampaamojen ja kylpylöiden ajanvarausohjelmisto.

Missä Fresha voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Fresha
  • Perustettu vuonna 2012

Fresha: tuki

  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Algeria, Angola ja 168 muuta

Kielet

brasilianportugali, bulgaria, englanti, espanja, euroopanportugali ja 19 muuta

Fresha: hinnat

Lähtöhinta:

0,00 €
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

Fresha tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. Fresha maksullinen versio alkaen 0,00 €.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Fresha
  • Perustettu vuonna 2012

Fresha: tuki

  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Algeria, Angola ja 168 muuta

Kielet

brasilianportugali, bulgaria, englanti, espanja, euroopanportugali ja 19 muuta

Fresha: videot ja kuvat

Fresha -ohjelmisto – 1
Näytä yksi muu

Tuotteen Fresha ominaisuudet

  • Aikataulutus
  • Asiakashallinta
  • Asiakastietokanta
  • Asiakkaiden tietokanta
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Debit-/luottokorttien käsittely
  • HIPAA-vaatimustenmukaisuus
  • Henkilökunnan hallinta
  • Henkilökuntahallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Inventaarionhallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Kalenterin synkronointi
  • Kanta-asiakasohjelma
  • Käytettävyyshallinta
  • Lahjakorttien hallinta
  • Laskutus
  • Maksujen käsittely
  • Markkinoinnin automaatio
  • Mobiiliyhteys
  • Muistutukset
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Online-varaaminen
  • POS (kassajärjestelmä)
  • Palkkalistojen hallinta
  • Partureille
  • Pisteytykset/arvostelut
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • SMS-muistutukset
  • SMS-viestit
  • Salongeille ja kylpylöille
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Sähköiset maksut
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Sähköpostimuistutukset
  • Tapaamisten ajanvaraus
  • Tapaamisten hallinta
  • Terveyskylpylöille
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toistuvat tapaamiset
  • Työntekijöiden hallinta
  • Useita sijainteja
  • Uudelleenaikataulutus
  • Vahvistukset/muistutukset
  • Varauksien hallinta
  • Verkkomaksut
  • Verkkosivujen integrointi
  • Yhteystietojen tietokanta

Arvostelut tuotteelle Fresha

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,9
Helppokäyttöisyys
4,9
Asiakaspalvelu
4,8
Ominaisuudet
4,7
Vastinetta rahalle
4,8

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
92%
4
6%
3
1%
2
0%
1
1%
Celeste
Celeste
Beauty Therapist, Etelä-Afrikka
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Best point of sale system

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: Exceptional.
There hardly ever is an issue with the app, but when there is, the turnaround on client service enquiry is just a little slow. Happy none the less.

Hyvät puolet:

I have worked with many POS systems and this is by far my favorite one. The fact that I can manage everything from my phone is a massive bonus! Easy to use and the developers have really thought of every aspect of running a beaty business. Thank you Fresha!

Huonot puolet:

The fact that I cannot copy a voucher number onto my phone from the 'voucher purchased' list to paste at checkout when a voucher number is asked. It used to be like this in the beginning but was changed with the latest updates. Now I have to write down the number before I can check out a client on my phone.

Maya
CEO, USA
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

System is Intuitive

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: I am UTTERLY pleased. After a NIGHTMARE of crappy customer service, buggy system, and overall a NEVER AGAIN experience without last system (vagaro) Fresha was just that a breath of FRESH-Air.

Hyvät puolet:

The system is very intuitive. It is easy to learn and use. It is easy to set up the catalog - for everything and I love how you can quickly move things to be in a different order than just in the order they were made. You can send forms manually there is a GREAT product and inventory tracking system. their customer Service is TOP NOTCH, I especially recommending spending the money to get an account manager- totally worth their weight in gold and is VERY reasonably priced.

Huonot puolet:

Is it perfect? Nope they have some things to address. Even with the issues that need to be addressed, this is, by far, the best system I have used. I have used Massagebook, Square, Vagaro, Wix, and Meevo. I am highly impressed and LOVE my account manager (can’t remember the title you all give them).

Valerie
Owner, USA
Kosmetiikka, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Use with caution

2,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly difficult that it makes me want to just find a better software. You have to upload several documents, wait for it to be verified which can take weeks, then you have to take your card terminal offline and wait for it to be reprogrammed which takes several days, then you have to re-board your terminal which can be tricky. Then for some reason after doing all of these steps, it was still depositing funds into my old account. Now they want me to re-do everything and then update ALL the booking links on my website. This is a nightmare. I was able to create a square account and have my bank verified instantly, so I will just use that from now on and even though the card fees are slightly higher, I'm still saving without all the hidden fees and 20% commission that these thieves try to take.

Hyvät puolet:

Very simple for people that just need a basic software

Huonot puolet:

Hidden fees like charging 20% for "new clients" even if they are existing clients that book with a new account. Sometimes existing clients will forget their password and just create a new account to book an appointment out of ease. Fresha claims they will recognize emails and phone numbers and not classify them as a new client but this is false. They will charge you 20% and the software doesn't allow you merge the clients together. You have to delete the new account your client created and then re-book with their existing account and then try to help them get a new password. It's absurd.

Lucy
Lucy
Company director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kosmetiikka, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy to use

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: The staff are all really helpful, the system is reliable and it’s really easy to use.

Hyvät puolet:

ease of use, online booking features and accessibility.

Huonot puolet:

Most of the time the response on email for urgent issues is quick but it is annoying not having a support line to ring.

Mark
Mark
Owner / Massage Therapist, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

A great experience so far...

5,0 3 vuotta sitten

Hyvät puolet:

We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.

Huonot puolet:

New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.