Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Mikä on Whatfix?

Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa niin pienempiä yrityksiä kuin Fortune 500 -yrityksiäkin edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen 40 prosenttia nopeammin kuin se olisi onnistunut sisäisesti! Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä!

Kuka käyttää tuotetta Whatfix?

Se soveltuu keskisuurille ja suurille yrityksille, jotka haluavat edistää digitaalista muutosta ja muutosten hallintaa. Yritykset voivat perehdyttää käyttäjiä helposti sekä vähentää samalla koulutusaikaa ja tukikyselyitä sekä karsia kuluja.

Missä Whatfix voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Whatfix
  • Paikkakunta: San Jose, USA
  • Perustettu vuonna 2013

Whatfix: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Brasilia ja 46 muuta

Kielet

arabia, bulgaria, englanti, espanja, heprea ja 27 muuta

Whatfix: hinnat

Lähtöhinta:

Ei toimittajan tarjoama
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

Whatfix tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Whatfix
  • Paikkakunta: San Jose, USA
  • Perustettu vuonna 2013

Whatfix: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Brasilia ja 46 muuta

Kielet

arabia, bulgaria, englanti, espanja, heprea ja 27 muuta

Whatfix: videot ja kuvat

Whatfix -ohjelmisto – 1
Whatfix -ohjelmisto – 2
Whatfix -ohjelmisto – 3
Whatfix -ohjelmisto – 4
Whatfix -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Whatfix video
Whatfix -ohjelmisto – 1
Whatfix -ohjelmisto – 2
Whatfix -ohjelmisto – 3
Whatfix -ohjelmisto – 4
Whatfix -ohjelmisto – 5

Tuotteen Whatfix ominaisuudet

  • Alerts/Escalation
  • Asiakaspolun mallinnus
  • Asiakassegmentointi
  • Asiakirjojen hallinta
  • Asynkroninen oppiminen
  • CRM
  • Hallintapaneeli
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Itsepalveluportaali
  • Itsepalvelutyökalut
  • Kohorttianalyysi
  • Kontekstuaalinen ohjeistus
  • Konversioseuranta
  • Koulutuksen hallinta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttäjien perehdytys
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Lanseerausten hallinta
  • Mobiilioppiminen
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettavat mallit
  • Muutosten suunnittelu
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Oppimispolut
  • Palautteen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • SCORM-vaatimustenmukaisuus
  • Sisällön julkaisemisvaihtoehdot
  • Sisällönluonti
  • Sisältökirjasto
  • Sisäänrakennettu kurssien laadinta
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sovelluksen sisäinen koulutus
  • Suorituskykymittarit
  • Suppiloanalyysi
  • Synkroninen oppiminen
  • Sähköiset lomakkeet
  • Tehtävien hallinta
  • Testit/arvioinnit
  • Third-Party Integrations
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietojen visualisointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työntekijöiden käsikirja
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Visuaalinen analytiikka
  • Vuorovaikutukselliset raportit
  • Yhteistyövälineet
  • Yleisön kohdentaminen

Whatfix: Vaihtoehdot

Userlane tarjoaa koodittoman DAP-ratkaisun, joka on räätälöity nimenomaan organisaatioille, jotka haluavat nopeuttaa ohjelmistojen käyttöönottoa ja tukea.
Selvitä mikä tahansa oppimishaaste ja luo oppimiskulttuuri työkaluilla, jotka kattavat koko yrityksen oppimiselinkaaren.
Luo koulutuskursseja ja -ohjelmia, kouluta sidosryhmiäsi ja seuraa edistymistä. Hallitse kaikkea yhdestä paikasta käsin.
ClickLearn automatisoi koulutusmateriaalien ja dokumentaation luomisen. Tämän parantaa liiketoimintaohjelmistojen kannattavuutta ja edistää niiden käyttöönottoa sekä hyväksyntää.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
Bob on nykyaikainen HR-alusta, joka tehostaa tuottavuutta, sitoutumista ja sitouttamista sekä auttaa HR:ää pysymään ketteränä nykypäivän työelämässä. Lue lisää tuotteesta Bob
Suosittu alusta online-kurssien luomiseen ja myymiseen omalta verkkosivustoltasi. Lue lisää tuotteesta LearnWorlds

Arvostelut tuotteelle Whatfix

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,6
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,9
Ominaisuudet
4,6
Vastinetta rahalle
4,6

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
64%
4
36%
Mark
Mark
Director of Customer Experience, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Digital Adoption of Digital Adoption

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Data driven decisions are very important to us. With Whatfix we are able to provide better data to our development team while simultaneously guidling our customers through our app.

Hyvät puolet:

The Customer Service is extraordinary. Once you learn how to use the tools and their limits, your imagination is the limit as to what you can do.

Huonot puolet:

With so many features and options it was a little hard to finalize what we needed to focus on.

Hal
Hal
Technical Writer
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Whatflow flows implementation in a special education web based product

4,0 9 vuotta sitten

Kommentit: Frontline provides special education solution services to thousands of school districts nation wide and abroad. The business need for interactive flows in our case is primarily to reduce customer calls and provide self-help instruction while simultaneously allowing the customer to complete their work. While use of the Whatfix product is still in its infancy (i.e. initial rollout was a pilot with a few districts and two products), we are encouraged by what we see thus far, and plan to implement the feature across a wider spectrum of products and thus make it available to more end-users.

Hyvät puolet:

Implementing the required java code into our application we found to be relatively easy (i.e. needs hours not days or weeks). When and if needed, their team is extremely technical where java, java scripting, html and related technologies are concerned. The Whatfix documentation made available via the Internet is also very good. Moreover, the Whatfix customer support is also very good and we found them to be extremely flexible when organizing meetings, especially given the time zone difference. Their software interface to create the flows is also easy to use and largely intuitive.

Huonot puolet:

Flows must be exported in their entirety and we have requested that an option be provided to export only those flows that are desired at a particular time so as to avoid having to overwrite files and/or download large file sets. Once a flow is created and if it consists of many steps, should there be a need to edit one or more steps, depending on the nature of the edit it can be a bit time consuming.

Myyjän Whatfix vastaus

8 vuotta sitten

Thanks for the review, Hal. We are working towards building the framework for selective actions on the flows, which should be released soon. As per your feedback, our UX team is currently improving the editing experience.

Rory
Director of Training & Development, USA
Painoteollisuus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

An extra layer of our software

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: We have rewritten our entire onboarding process for new clients using WhatFix as an overlay. When clients see a WhatFix element on our site they think that it is part of our program.

Hyvät puolet:

WhatFix makes it easy to add functionality to our software offering without the need for Development to get involved.

Huonot puolet:

The organization of content can be a bit frustrating but once you get the hang of it, it makes sense.

Myyjän Whatfix vastaus

4 vuotta sitten

Hey Rory, Thank you for taking the time and leaving us a positive review. Customer experience and satisfaction is our priority. We have also noted your suggestions regarding the content organization, and have incorporated them in our roadmap. You can also visit the WHATFIX COMMUNITY to know more about our upcoming releases. Our experts are just a message away to all your queries. Thank you once again for your review! Best, Pratheek

Iziar
Iziar
Ejecutivo de Ventas Estados Unidos, Venezuela
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Help your customers understand your platform

5,0 7 vuotta sitten

Hyvät puolet:

This application is really easy to use for you and your clients. Since we created a platform with so much content in TravelContact, Whatfix helps our customers know every detail we offer. Now our clients, such as travel advisors, agencies, DMC have two different tools to make life easier for them. On the other hand Whatfix´s support team has been impressive, they have solved every doubt or inconvenience that we have presented throughout the process.

Huonot puolet:

We would like the information inside the Whatfix platform to have different views, since they use very large boxes that take up a lot of space on the screen. This doesn't allows you to see all the content when you have created many flows.

Mohit
Mohit
Co-Founder
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Reduced our support costs by 40%

5,0 10 vuotta sitten

Kommentit: We implemented whatfix inside web dashboard of Cuztomise used by top management of large FMCG, Healthcare and Services companies mostly in India and Europe. Cuztomise platform is a complete DIY platform which enables companies to swiftly make changes to workflow. We use to get a lot of calls from users in our support center asking help on making various modifications on platform. Even after having a complete FAQ and user manual, still users felt comfortable doing changes while on line with our support staff. We quickly realised that its very crucial for us to provide hand holding for our customers. Then we decided to try Whatfix . Whatfix not only allowed us to provide user handholding but instantly helped us generate lot of guides which can literally be created by anyone quickly. We have experienced 40% reduction in calls which means lot of savings on our support costs.

Hyvät puolet:

- Easy to use, quickly create guides in various languages - Easily convert guides to PDF, videos in few clicks - Very easy to integrate

Huonot puolet:

- Not exactly a con, but i would like it to be available for mobile also.

Myyjän Whatfix vastaus

8 vuotta sitten

Thanks for the amazing review, Mohit. Currently, Whatfix is responsive and supports mobile web. Whatfix also supports hybrid HTML5 mobile apps.