Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Mikä on ISL Light?

ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi.
Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia.

Kuka käyttää tuotetta ISL Light?

Kaikenkokoiset IT-yritykset luottavat ISL Online -ohjelmistoon kaikilla teollisuuden aloilla, erityisesti IT-, terveydenhuolto-, yliopisto-, pankki- ja julkishallinnon aloilla. Vahvimmat markkinat ovat Japani, Eurooppa ja Yhdysvallat.

Missä ISL Light voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • ISL Online
  • Paikkakunta: Ljubljana, Slovenia
  • Perustettu vuonna 2001

ISL Light: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Afganistan, Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Algeria ja 223 muuta

Kielet

arabia, brasilianportugali, bulgaria, englanti, espanja ja 27 muuta

ISL Light: hinnat

Lähtöhinta:

34,90 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Ei maksutonta versiota

ISL Light ei tarjoa ilmaista versiota, mutta tarjoaa ilmaisen kokeilun. ISL Light maksullinen versio alkaen 34,90 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • ISL Online
  • Paikkakunta: Ljubljana, Slovenia
  • Perustettu vuonna 2001

ISL Light: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Afganistan, Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Algeria ja 223 muuta

Kielet

arabia, brasilianportugali, bulgaria, englanti, espanja ja 27 muuta

ISL Light: videot ja kuvat

ISL Light -ohjelmisto – 1
ISL Light -ohjelmisto – 2
ISL Light -ohjelmisto – 3
ISL Light -ohjelmisto – 4
ISL Light -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
ISL Light video
ISL Light -ohjelmisto – 1
ISL Light -ohjelmisto – 2
ISL Light -ohjelmisto – 3
ISL Light -ohjelmisto – 4
ISL Light -ohjelmisto – 5

Tuotteen ISL Light ominaisuudet

  • Annotaatiot
  • Chat/viestintä
  • Desktop/Browser Sharing
  • Diagnostiset työkalut
  • Esitelmöitsijän säätimien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Etätuki
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Istuntojen tallennus
  • Itsepalveluportaali
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Live-chat
  • Mobiilinäytön jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen viestintä
  • Näytön jakaminen
  • Näytön tallennus
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen chat
  • Reaaliaikainen näytön jakaminen
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Third-Party Integrations
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tiedostojen siirto
  • Tietotekniikan raportointi
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Työnkulkujen hallinta
  • Useiden näyttöjen käyttö
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Vianetsintä
  • Video-chat
  • Videoneuvottelut
  • Yhteistyövälineet

ISL Light: Vaihtoehdot

On-prem- ja pilvipohjainen yhdistetty päätepisteiden hallinta- ja suojaustyökalu, joka auttaa hallitsemaan organisaation päätepisteitä yhdestä konsolista. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
TeamViewerin etätukiohjelmiston avulla voit muodostaa turvallisen yhteyden tietokoneisiin, käyttää tiedostoja ja sovelluksia sekä tehdä yhteistyötä.
AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea varten.

Arvostelut tuotteelle ISL Light

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,7
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,6
Vastinetta rahalle
4,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
76%
4
23%
3
1%
1
0%
Martin
Martin
Managing Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy Remote Support

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Such an easy product to use, I have been using it for a number of years now and will continue to do so! I have a list of all my servers and can just double-click to launch into them. When it comes to providing remote - ad-hoc support - I can simply direct my client to a website - give them a code and we're up and running in no time. This is so much easier than asking people to install an app first, and then give me a code and password etc. Just simple remote support.

Huonot puolet:

The only minor issue is that I sometimes can't copy/paste between my host machine and the remote machine... this could be due to my Mac making a restriction tho!

Myyjän ISL Online vastaus

viime vuonna

We're grateful for your input, Martin. Thanks!

Andrejs
Head of infrastructure, Latvia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Reliable Remote Access with Room for Improvement

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: Overall, ISL Light is a powerful tool for remote desktop management, especially for IT support professionals. It’s secure, highly functional, and offers great flexibility in terms of platform support. However, there are minor areas that could be improved, such as connection reliability and ease of setup, but these do not outweigh its overall effectiveness in managing remote tasks.

Hyvät puolet:

One of the standout features of ISL Light is its robust functionality. It offers seamless remote desktop access, allowing users to easily connect to and manage devices, which makes it ideal for IT support and troubleshooting tasks. The software is user-friendly, secure, and has solid cross-platform compatibility, which is essential for managing various systems remotely.

Huonot puolet:

While the software is generally effective, connection stability can occasionally be an issue, especially during longer sessions. It could benefit from faster reconnection times and improved stability during high-traffic periods. Additionally, some users may find that the initial setup requires a bit more time compared to competitors, and the pricing structure could be more transparent.

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Andrejs, thank you for your detailed feedback on ISL Online!

David
tecnico, Espanja
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

fantastic software

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: is a very usefull app that is posible to work in any place

Hyvät puolet:

simplicity and effective work. all is ok to work diary

Huonot puolet:

nothing. all work fine and no problems since we use it

MAtjaž
Support/Development, Slovenia
Kulutuselektroniikka, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

ISL Light

3,0 6 vuotta sitten

Kommentit: We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.

Hyvät puolet:

slo support, multiple monitor connect is nice

Huonot puolet:

I can not prepare a remote access in advance. I have to open software, generate session ID and then wait a really long time for the installer to tell the customer to download it. Generating link is nice, but I still need to be there at the beginning. It is really confusing whenever session drops, sometimes it reconnects and writes some data into chat window? why chat window? Whenever you have chat open and remote and also file transfer it is really hard to manage all those windows. Audio chat would also be nice. Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes. Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature.

Myyjän ISL Online vastaus

5 vuotta sitten

"Audio chat would also be nice. " Audio chat in an active session is possible. You can check out the following guide which will show you how to use it: https://help.islonline.com/37390/230353 "Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes. " Long connection times can be caused by a number of reasons (network issues, ports unavailable, ...) If you can reproduce this issue, we can help you see the exact reason why the connections take a long time. You are most welcome to visit our live chat so we can connect to one such computer and check the issue. "Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature." Since the session code (Session ID) contains a lot of important information about the session, each session code is unique. However, you are able to invite other operators into the session by using the 'Invite operator' option: https://help.islonline.com/37390/166673#invite-operator Yours sincerely Domen Vidmar ISL Online Team

Bart
owner, Belgia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Good remote support system, real value for money

4,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: we are using it for about 3 years now and would not return to what we used before. it helps us saving time a lot, certainly having nearly unlimited permanent agents to quickly unattended take over, help us react very quick and easy on customer questions for support etc.

Hyvät puolet:

We can quickly and easily assist users. We can create isl always on silent installer packages that just require 1 double click to install it on a system, no further config needed. Lets us share connections with co workers. The product most of the times just works, no hassle, just as it should be. No version hassles like competitors or extreme pricing for features. It has an API so we can nicely integrate it in our website so we can create easy ready to go sessions for clients without needing to pass ID's and passwords etc.

Huonot puolet:

users get warnings about the isl download, they have to confirm downloading an unsafe file... copy-pasting from outside into a session is sometimes troublesome, luckily there is the paste-keyboard type option which always works isl always on agents may sometimes take multiple minutes to show online after booting or rebooting a machine. file transfer could be handier. less fit for Mac,

Huomioon otetut vaihtoehdot: TeamViewer Remote ja AnyDesk

Perusteet valita ISL Light: netsupport and gotoAssist stopped Teamviewer is expensive an next to no support, a lot of issues with their versions incompatibilities. not simple to setup unattended access.

Vaihdettu kohteesta: TeamViewer Remote

Perusteet vaihtaa tuotteeseen ISL Light: pricing, stability, ease of use, seeing it work well with other people that use it

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Hi Bart, thank you for your feedback! When using a cloud license, the issues you’ve described shouldn’t occur. However, if you’re a server license user, please reach out to our live chat, and we’ll gladly assist you in resolving the issue.

Bob
Owner, Britannia
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

ISL Light Support Tool

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: We have used ISL Light since 2007, it makes support simple. We would not want to be without it.

Hyvät puolet:

Quick and easy to use. It has transformed our support process.

Huonot puolet:

Cannot choose location for file transfer.

Huomioon otetut vaihtoehdot: TeamViewer Remote

Perusteet vaihtaa tuotteeseen ISL Light: ISL Light was a better price and had better functionality

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Bob, thank you for your feedback! We are glad to know that ISL Online has been serving you well. Regarding the file transfer location, you can set the default location for incoming transferred files. Please refer to this manual for detailed instructions (see Step 2): https://help.islonline.com/37390/166674 You can also set the file location on the client side. See how: https://help.islonline.com/19405/169715

Roy
Service manager, Alankomaat
Öljy ja energia, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

ISL is just great!

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: Great experience! better then all the alternatives.

Hyvät puolet:

Easy to use and all options you need are included.

Huonot puolet:

There is nothing i can find that i don't like! :)

Huomioon otetut vaihtoehdot: TeamViewer Remote

Perusteet vaihtaa tuotteeseen ISL Light: Because it's working (better) on a server, and a little more cheaper.

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Roy, thank you very much for sharing your experience with ISL Online!

OLIVIER
Project manager, Ranska
Internet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Best remote control tool

5,0 viime kuussa Uusi

Hyvät puolet:

The ihm of online console. The ability to create a session if the client application is not running. Ability to enter administrator password. Various settings. Client installation via a simple link.

Huonot puolet:

The password cannot be entered via BitWarden when connecting to the client workstation.

Samuel
IT Manager, Espanja
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Another year with ISL

5,0 viime kuussa Uusi

Hyvät puolet:

The ease of use and the good performance it offers

Huonot puolet:

I wish it cost less but I'm not going to stop using it since it's worth it

Frank
IT-Consultant, Saksa
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

ISL Light = EaSy Light

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: It is pretty easy to use, and "working!".

Hyvät puolet:

ISL Light is very easy to use. Simply start and working.

Huonot puolet:

It is nearly unknown in the market. Customers using first time asking "what is this?"

Thomas
Director, Portugali
Tietokoneiden ja verkon suojaus, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Remote access brilliance

5,0 viime vuonna

Kommentit: Exceptional, reliable consistent and an essential everyday working tool

Hyvät puolet:

It's so simple to deploy and gain access swiftly regardless of application type

Huonot puolet:

Easily being able to identify client installations that are superfluous - old ones that have been left inactive for some time that potentially need removing

Huomioon otetut vaihtoehdot: TeamViewer Remote

Perusteet vaihtaa tuotteeseen ISL Light: Overall functionality, costs and with a smaller firm that actually cares about support

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Hi Thomas, thank you for your feedback, we are happy to read that ISL Online is helping you with your work every day.

Alexandre
IT Director, Portugali
Arkkitehtuuri ja suunnittelu, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Does the job

4,0 viime vuonna

Kommentit: Moved away from one of the leading platforms, some features are better others not quite there. Overall the platform is fine and allows us to conduct remote support well.

Hyvät puolet:

Customer service and support. Keen to engage and help. Simple pricing.

Huonot puolet:

File sharing could be improved. Quality of connection sometimes lags.

Myyjän ISL Online vastaus

10 kuukautta sitten

Alexandre, thank you for your feedback! In response to your feedback about connection speed, we're pleased to share that we've introduced a Direct Connection feature in ISL Light, which significantly improves the connection speed compared to routed connections. ISL Online now automatically selects the most efficient connection method, either by directly establishing a session tunnel between the local and remote computers or through a routed connection. Whichever method is used, rest assured that all connections are protected with symmetrical AES 256-bit end-to-end encryption, meeting the highest industry security standards. To learn more about the Direct Connection feature, please click here: https://www.islonline.com/whats-new.htm

Gil
Presudent, Israel
Tietokoneiden ja verkon suojaus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

The best and most secure solution on the market.

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Its easy to use and its a fantastic product. I works fast and its very secure.

Huomioon otetut vaihtoehdot: TeamViewer Remote

Perusteet vaihtaa tuotteeseen ISL Light: Tested all alternatives and after a long test we decided it us the best.

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Gil, thank you for sharing your experience. Your review is a source of motivation for our team!

Andrew
Owner, Britannia
Tietokoneiden ja verkon suojaus, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great for looking after our customers

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Ease of use for our customers, great support (chat based).

Huonot puolet:

No cons, it's brilliant. We self host it and it's never let us down.

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Andrew, we appreciate your feedback, thank you!

Kyle
Operations Manager, Britannia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

IT review of daily use

4,0 viime vuonna

Kommentit: Great to use for anyone in the IT profession.

Hyvät puolet:

Its ease of use Quick remote desktops to multiple clients Easily deployed to all my clients and end user machines Filtering of clients on the ISL page Search feature

Huonot puolet:

Screen quality can be hit and miss but not a major issue Connection speed can be slow sometimes but i guess thats also attributed to the speed on the clients end

Myyjän ISL Online vastaus

10 kuukautta sitten

Kyle, thank you for your feedback! In response to your feedback about connection speed, we're pleased to share that we've introduced a Direct Connection feature in ISL Light, which significantly improves the connection speed compared to routed connections. ISL Online now automatically selects the most efficient connection method, either by directly establishing a session tunnel between the local and remote computers or through a routed connection. Whichever method is used, rest assured that all connections are protected with symmetrical AES 256-bit end-to-end encryption, meeting the highest industry security standards. To learn more about the Direct Connection feature, please click here: https://www.islonline.com/whats-new.htm

carles
admin it, Espanja
Tietoverkot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

10 years using, great performance.

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: working on it for many years, great solution to remote with your customers.

Hyvät puolet:

Easy to use, securized, license scalable.

Huonot puolet:

Too much steps to execute for final customer.

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Carles, thank you for your review! It's great to hear that ISL Online has been serving you well for 10 years! Thank you for your continued trust and support.

Richard
IT Manager, Britannia
Kuljetus/kuorma-autoliikenne/rautatiet, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great system at a great price

5,0 viime vuonna

Kommentit: When we first starting using it, I was a one man IT support function with a need to support remote users all over the country. After looking at the wide range of product available, ISL Light provided the functionality I needed at the right price.

Hyvät puolet:

Very easy to install and use. Provides a secure and robust way of accessing remote pc's

Huonot puolet:

Nothing I can think about - it is a very good system

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Hi Richard, thank you for your feedback, we are happy to read that ISL Online is helping you with your work.

Richard
Director, Britannia
Tietokoneiden ja verkon suojaus, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Nice Product

5,0 viime vuonna

Kommentit: Good Product and would will continue to use in the future.

Hyvät puolet:

Easy to use and works well. Also if you need help you get it from ISL

Huonot puolet:

Some customer have issues installing / running the product

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Richard, thank s for the feedback. In regards to issues some of your customers have, ISL Online offers various methods to connect with customers, some of which don't require the client to type in a session code. I recommend taking a look at our short video guide; it might offer some helpful alternatives that could simplify the process for you and your clients: https://www.islonline.com/help/videos/tutorials.htm#ways-to-connect

Lourdes
Owner, Puerto Rico
Tietokoneen ohjelmistot, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Exceptional Service...never had an issue

5,0 viime vuonna

Kommentit: Overall it has been an exceptional experience for the over 10 years of use.

Hyvät puolet:

In the over 10 years that I have been using the software, never had the need to call support. The system has never been down or unavailable.

Huonot puolet:

At the moment I cannot think of any downside or con in my experience

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Lourdes, thank you for your valuable feedback! We're glad to be an integral part of your business for over 10 years! Thank you for your continued trust and support.

Aaron
Senior IT Support, Britannia
Lakipalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Davisons IT

4,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Easy to use Unattended Access Remote boot-up

Huonot puolet:

Blurry image when connecting on to the machine

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Aaron, thank you for your feedback! Regarding the issue of image quality, ISL Online provides two primary color depth settings: "Speed Optimized" and "Quality Optimized." By default, the "Speed Optimized" option is selected for a smoother and quicker experience. However, you have the flexibility to opt for "Quality Optimized" to enhance the streaming quality significantly. You can find detailed instructions on how to make this selection in the manual: https://help.islonline.com/37390/164441 When connecting to an unattended computer, simply check the "Stream in Best Quality" in "Options" before entering the access password to ensure the highest quality desktop streaming. The manual provides details on how to do this: https://help.islonline.com/44234/374628

Grega
IT support, Slovenia
Pankkitoiminta, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Exceptional

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: very good, we are all happy and our costumers like it too

Hyvät puolet:

fast and good, option to be able to make restart without closing sesssion

Huonot puolet:

nothing really, porgram is good and fast

Myyjän ISL Online vastaus

2 kuukautta sitten

Grega, thanks for your feedback!

Justin
Director, Britannia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A right tool for the job makes the job easier

4,0 viime vuonna

Kommentit: We use this everyday as a key tool for our business. It’s reliable and provides the functions we need

Hyvät puolet:

It’s a good remote screen sharing product that is critical to our support of dispersed teams. Easy to setup. A lot cheaper than high-profile competitors. Customer support is amazing

Huonot puolet:

It’s a bit clunky getting it installed on a Mac

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Justin, thank for the feedback. We're delighted that you've had a positive experience with ISL Online.

Stephen
Director, Bulgaria
Tietokoneiden ja verkon suojaus, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

The best remote suppport solution

5,0 viime vuonna

Kommentit: I have been using this for about 20 years, its a perfect solution for the support side of my IT business

Hyvät puolet:

It works and the support is second to none.

Huonot puolet:

Nothing, it's as perfect as it can be. I don't see anything not to like.

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Stephen, thank you for sharing your experience! It's wonderful to hear that ISL Online has been serving you well 20 years! Thank you for your continued trust and support!

Paula
Human Resources Manager, USA
Puolustusteollisuus ja avaruusala, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

this Team of 1 is loving ISL for our small company

5,0 viime vuonna

Kommentit: Overall, this has been a great product for us. I am a team of one and have to manage remote employees' IT issues in addition to my HR duties. This product alleviates the logistical issues.

Hyvät puolet:

Once the remote computer is setup, connecting into it is so easy!

Huonot puolet:

The only thing I can think of is that I cannot save something to my laptop's USB drive, which is understandable, but took time to get my head wrapped around. (i.e. Bitlocker certificate)

Myyjän ISL Online vastaus

11 kuukautta sitten

Paula, thank you for sharing your thoughts with us.

Grant
Director, Britannia
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great Product For IT HelpDesk

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

We've used ISL Online for many years now within our Help Desk and Sales Team and have found it to be the best and most cost effective product on the market. Simple to setup and very easy to use.

Huonot puolet:

Nothing - very happy with the current functionality.

Myyjän ISL Online vastaus

viime vuonna

Grant, thanks a lot for your feedback! We are very pleased to hear that ISL Online has been a valuable asset to your Help Desk and Sales Team over the years. Thank you for your trust!