Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Mikä on AnyDesk?

AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea, etäkäyttöä ja etätyötä varten. Asiakkaitamme ovat suuryritykset ja julkiset laitokset, tutkimuslaitokset, pienyritykset ja yksityiset käyttäjät, jotka luovat yhteyksiä laitteilla ympäri maailmaa. AnyDesk perustettiin Stuttgartissa, Saksassa, vuonna 2014, ja sillä on 500 miljoonaa latausta ja yli 100 000 asiakasta eri puolilla maailmaa.

Kuka käyttää tuotetta AnyDesk?

Etätyöpöytä, etätuki, näytön jakaminen ja verkkoesitys

Mietitkö vielä, onko AnyDesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

AnyDesk

AnyDesk

4,6 (1 746)
22,90 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
31
Integrointeja ei löydy
4,7 (1 746)
4,5 (1 746)
4,3 (1 746)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
480,00 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
33
17
4,7 (1 208)
4,7 (1 208)
4,6 (1 208)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin AnyDesk

Zoho Assist
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Etäkäyttö/-hallinta
Näytön jakaminen
Valvomaton käyttö
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Puhelujen kirjaus
Puhelujen valvonta
Saapuvien viestien hallinta
TeamViewer Remote
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Etäkäyttö/-hallinta
Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
Näytön jakaminen

Arvostelut tuotteelle AnyDesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,6
Helppokäyttöisyys
4,7
Asiakaspalvelu
4,3
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
69%
4
25%
3
4%
2
0%
1
1%
Raphael
Raphael
Technical Assistant, Portugali
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Maa- ja vesirakentaminen, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Remote access with no problem

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: It is an easy to use software where you can access other computers remotely without problems.

Hyvät puolet:

I find fast and efficient how fast I can connect to a computer in another continent with safety.

Huonot puolet:

It happens rarely buy some internet problems, but I think it was my provider and not the software.

Vasilis
Head of Digital Solutions, Kreikka
Rakennusmateriaalit, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Maybe best remote connection and support software

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: Just to say that I am using this software since 2018 and continue to use this for providing technical support on our customers.

Hyvät puolet:

Ease of use Customazation according to company needs (branding, logo, disclaimers, network parameters and many others) Cheaper than closest revival Good dashboard with also history of connections Address book with common connections Option to create web connection, without the need of software.

Huonot puolet:

Some years ago, this was way cheaper. Unfortunatelly, latetely they have changed charging policy, however to be honnest, it's still in very competitive price.

Muhammad Aamer
Muhammad Aamer
Ful Stack Developer, Saudi-Arabia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Anydesk is the awsome solution to remotely connect to devices(desktop, mobile)

3,0 viime vuonna

Kommentit: It is a great tool for me i use it to connect with my clients and remotely access there PCs to install scripts and software in there machines and teach them how to use it and also do some troubleshooting in there computers

Hyvät puolet:

I like the fact that once i was got familiar with anydesk i then did not have to go anywhere else because i could use it for my mobile for laptop because it is available for mobiles too. and secondly like like all the basic and advance feature are there for example screen sharing, remote access, voice or chat etc etc

Huonot puolet:

The anydesk is very very slow sometimes yes i know that sometimes there is a bad signals but still it needs to be optimized more

Rasheed
System Support Administrator, Barbados
Jälleenmyynti, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Anydesk Review

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: My experience using the application has always been excellent and i have never had an issues with the app itself.
Top Notch reliability

Hyvät puolet:

The core operation of this applications remote access allow for me to remote access any computer in the business i work in which is great help to me as a helpdesk admin.

Huonot puolet:

Not many people know about the application.

Judy Mae
SYSTEM ENGINEER, Filippiinit
Tietokoneiden ja verkon suojaus, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Tool in assisting clients online

5,0 8 kuukautta sitten

Kommentit: My overall experience about this application is that this ease my time and transportation instead of going to onsite, in online and if the client is not possible to meet its a reliable tool in supporting clients

Hyvät puolet:

This is a great help when it comes to remotely assisting our clients or anyone that needs assistance without going onsite. This application reduces workloads and transactions needed to go onsite such as a permit to go onsite and health declaration form. This helps us supports to assist customers and friends that needed a help through online.

Huonot puolet:

I'm not being biased on this application but it really is a good thing to have this application.