Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Mikä on Showpad?

Kaiken tarvittavan sisältävä myynnin mahdollistamisratkaisu, jolla markkinointitiimit voivat tarjota myyjille sisältöä ja koulutusta ostajien sitouttamiseen ja tuoda lisäarvoa jokaiseen vuorovaikutustilanteeseen. Showpad Enablement Operating System®️ auttaa voittamaan asiakkaiden luottamuksen ja tuottaa tuloja. Integroi helposti olemassa oleviin työnkulkuihin, prosesseihin ja tekniikoihin sekä paranna myyntisisältöä ja valmennusta tekoälypohjaisten ominaisuuksien avulla. Showpad eOS®️ on 1 200 keskisuuren ja suuren yrityksen valinta yli 50 maassa.

Kuka käyttää tuotetta Showpad?

Autamme markkinointi- ja myyntitiimejä ottamaan myyntineuvottelut haltuun ja kasvattamaan yritystensä myyntiä. Asiakasyrityksiimme lukeutuvat mm. Dupont, Atlas Copco, Kimberly Clark, Kaiser Permanente, Mitsubishi, Smuckers ja HID Global.

Missä Showpad voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Showpad
  • Paikkakunta: Chicago, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Showpad: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Belgia, Islanti, Iso-Britannia, Kanada ja 7 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, italia ja 13 muuta

Showpad: hinnat

Lähtöhinta:

1,00 €/kuukausi
  • Ei maksutonta kokeilua
  • Ei maksutonta versiota

Showpad ei tarjoa ilmaista versiota eikä ilmaista kokeilua. Showpad maksullinen versio alkaen 1,00 €/kuukausi.

Hintasuunnitelmat

Tietoja myyjästä

  • Showpad
  • Paikkakunta: Chicago, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Showpad: tuki

  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Belgia, Islanti, Iso-Britannia, Kanada ja 7 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, italia ja 13 muuta

Showpad: videot ja kuvat

Showpad -ohjelmisto – 1
Showpad -ohjelmisto – 2
Showpad -ohjelmisto – 3
Showpad -ohjelmisto – 4
Näytä 5 muuta
Showpad video
Showpad -ohjelmisto – 1
Showpad -ohjelmisto – 2
Showpad -ohjelmisto – 3
Showpad -ohjelmisto – 4

Tuotteen Showpad ominaisuudet

  • Arviointien hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Julkaisujen aikataulutus
  • Keskustelun tekoäly
  • Koko tekstin haku
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
  • Kommentointi/huomautukset
  • Koulutuksen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Oppimisen hallinta
  • Oppimispolut
  • Pelillistäminen
  • Priorisointi
  • Puhelujen tallennus
  • Raportointi ja tilastot
  • Sisällön julkaisemisvaihtoehdot
  • Sisällönhallinta
  • Sisältökirjasto
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Suorituskykymittarit
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Videoiden tuki
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Äänitiedostojen hallinta

Showpad: Vaihtoehdot

monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
Bitrix24 on suosittu ilmainen myynninedistämisohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman Lue lisää tuotteesta Bitrix24
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön.

Arvostelut tuotteelle Showpad

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,5
Ominaisuudet
4,2
Vastinetta rahalle
4,2

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
31%
3
7%
2
2%
1
2%
Michael
Michael
Head of Enablement, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Worth your budget!

5,0 viime vuonna

Kommentit: We were using Sharepoint before which is not great for needing to understand which assets from marketing are of value and those of which are most popular with prospects. That insight is really beneficial to the marketing team. From an Enablement and onboarding perspective, this platform is quite comprehensive while being user-friendly for your day-to-day account executive to do their job successfully.

Hyvät puolet:

The product is simple to get a grip of and whenever I've found something puzzling, the support documentation, video recordings and screenshots have been extensive. Not the mention the direct availability of a customer success/support function has been essential to getting the most out of the platform.

Huonot puolet:

A bit more on version controlling would be nice rather than a complete wipe of the existing version with a direct replacement on the asset. The ability to mass assign permissions from the upload window or the ability to adjust the OOTB permissions that default on any newly uploaded assets would be a nice to have.

Melvin
Product Marketing Manager, USA
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

A Solid Solution for Content Management and Selling Success

5,0 viime vuonna

Kommentit: Overall Showpad has been an extreme positive for our company. We have alleviated a significant portion of our content issues across our sales and marketing teams. Folks are now much better equipped to learn about, find new, and share out content in their day-to-day. Marketing receives far less basic inquiries and is now able to better focus on providing more successful content instead of just trying to meet initial needs or do one offs that do not benefit the broader team. We are very happy with the Showpad team and tool so far!

Hyvät puolet:

Showpad won our selection process primarily for its ease of use. I handle all new users and nearly all admin work. I don't need to do much to onboard folks as they are able to quickly pick up the tool and get to using it. Love shared spaces and how collaborative they can be. We also really love the pages functionality and extending it's use cases to use for events and more. Content organization is also great in the tool and there are plenty of ways to make it work well for the team. Appreciate the degree of automation which allows me to easily get greater visibility into assets that used to be so much harder to find.

Huonot puolet:

Reporting needs more work. Need better insights and some easier navigation through the available data, particularly for who is viewing stuff outside of the company.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Solid sales enablement software, needs improvements for administrators

3,0 viime vuonna

Kommentit: Showpad does what it promises and provides Sales and Account Management teams with access to customer-facing documentation they can share with customers. Acts a source of truth for content.It is not easy to maintain from an admin perspective if you have large amounts of courses and content. Reporting is available but the UI is not intuitive.

Hyvät puolet:

From the perspective of end users is a powerful tool for your sales org if your company has a strong Sales Enablement process like ours.

Huonot puolet:

As an admin, organizing the content is sometimes difficult and unclear. There are other limitations that are bothersome for example syncing our Google Drive to Showpad is not optimal and requires a lot of steps. I wish there was a way to sync Google Sheets automatically.

Olivia
Sr. Manager, Enablement, USA
Sähkötekniikan ja elektroniikan valmistus, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Extremely Important and Effective

5,0 viime vuonna

Kommentit: Prior to Showpad, we only had Google Drive, which was hard to manage versions of and see what the team utilized. Now, we are able to provide valuable data to share with the marketing team and ensure content that is most shared/viewed is up-to-date.

Hyvät puolet:

As an admin, it is easy to upload collateral and ensure each document has the accurate tags, information associated. The integration with Google Drive made it extremely easy to get up and running, and the support we received aided in shortening the time to launch. Now, with the team on board and using the tool multiple times a week, I receive data back on what the team utilizes frequently, I am aware of my power users and those who need additional training or information on how to use the tool. In addition, the Shared Spaces is a huge hit for our team. Originally, it was an aspect we didn't push out as we weren't sure how effective it would be. Now, we have most reps producing at a minimum of 5 shared spaces and many reps believe it has helped them in closing business.

Huonot puolet:

Showpad is always sharing product release information and right now there isn't much I dislike regarding Showpad. It has helped our organization a lot.

Stepan
Sr. Spec. Digital Marketing, Saksa
Lääkinnälliset laitteet, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Showpad in Medical Device industry

5,0 viime vuonna

Kommentit: Sales team is using the tool during customer visits to present some marketing materials during the visit and also to provide follow-up, sending the files or collections to the customer. Also, we are using Showpad for email sendings (with pre-designed email templates, that sales team could quickly customize and send under their name and have engagement report for each email). Finally, we are using Showpad for some internal activities - campaigns, educational events (without using the Coach functionality), podcasts e.t.c.

Hyvät puolet:

Intuitive interface, flexible layouts, powerful tracking. Extremely smart search capabilities.

Huonot puolet:

There are some areas to improve in email template customization, announcement design. Nice to have customizable reporting filters (with an opportunity to save them).