Mikä on Zoho CRM?

Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution for managing organization-wide Sales, Marketing, Customer Support & Service and Inventory Management in a single business system.

Kuka käyttää tuotetta Zoho CRM?

Zoho CRM can be used by businesses of all sizes. You can even build your own version of Zoho CRM. Sell smarter and faster with Zoho CRM.

Missä Zoho CRM voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Zoho
  • Perustettu vuonna 1996

Zoho CRM: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Bahrain, Brasilia ja 17 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 15 muuta

Zoho CRM: hinnat

Lähtöhinta:

20,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

Zoho CRM tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. Zoho CRM maksullinen versio alkaen 20,00 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Zoho
  • Perustettu vuonna 1996

Zoho CRM: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Bahrain, Brasilia ja 17 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 15 muuta

Zoho CRM: videot ja kuvat

Zoho CRM -ohjelmisto – 1
Zoho CRM -ohjelmisto – 2
Zoho CRM -ohjelmisto – 3
Zoho CRM -ohjelmisto – 4
Zoho CRM -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Zoho CRM video
Zoho CRM -ohjelmisto – 1
Zoho CRM -ohjelmisto – 2
Zoho CRM -ohjelmisto – 3
Zoho CRM -ohjelmisto – 4
Zoho CRM -ohjelmisto – 5

Tuotteen Zoho CRM ominaisuudet

  • AEC-aloja varten
  • Aikataulutus
  • Aloitussivut/verkkolomakkeet
  • Alueiden hallinta
  • Asiakashallinta
  • Asiakashistoria
  • Asiakasseuranta
  • Asiakastietokanta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Asiakkaiden sosiaaliset profiilit
  • Automatisoitu reititys
  • CRM
  • Drip-kampanjat
  • Ennakoiva analytiikka
  • Ennustaminen
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Kalenterien hallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Kanavan hallinta
  • Kannustinten hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
  • Kiinteistöjä varten
  • Kiintiösuunnittelu
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kolmannen osapuolen integrointi
  • Kommentointi/huomautukset
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttäjien hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Liidien hallinta
  • Liidien hoivaaminen
  • Liidien kaappaus
  • Liidien ohjaus
  • Liidien valinta
  • Liidisegmentit
  • Luettelointi/luokittelu
  • Mac-laitteisiin
  • Mallien hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen markkinointi
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Muistutukset
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat kentät
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Myynnin hyväksyntä
  • Myynnin raportit
  • Myyntikanavien hallinta
  • Myyntisuunnittelu
  • Myyntitiimeille/-organisaatioille
  • Myyntitoiminnan hallinta
  • Myyntitrendien analyysi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Palkintojen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Projektinhallinta
  • Prospektoinnin työkalut
  • Putkilinjan hallinta
  • Rahoituslaitoksille
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Sisällönhallinta
  • Sisällöntoimitus
  • Sisältökirjasto
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Sosiaalinen markkinointi
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Sosiaalisen median seuranta
  • Startup-yrityksille
  • Suorituskykymittarit
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Sähköpostin hallinta
  • Tapaamisten ajanvaraus
  • Tapaamisten hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Tehtävien hallinta
  • Tekstianalyysi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietojen visualisointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Vakuutusalalle
  • Verkkopohjainen käyttöönotto
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
  • Visuaalinen analytiikka
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • Yhteystietojen tietokanta
  • iPad-laitteisiin

Zoho CRM: Vaihtoehdot

Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot Marketing Hub
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
Sales Hub provides email tracking, prospect database searching, presentation sharing, auto dialer with call recording and logging. Lue lisää tuotteesta HubSpot Sales Hub
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.

Arvostelut tuotteelle Zoho CRM

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,3
Helppokäyttöisyys
4,1
Asiakaspalvelu
4,1
Ominaisuudet
4,2
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
49%
4
34%
3
12%
2
3%
1
1%
Deepanshu
Deepanshu
CTO, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ilmailu ja avaruusala, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

ZOHO - A economical option for Mid sized organisation that cannot deploy salesforce or SAP

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Mindblowing , Perfect for Small and Mid sized organization , and can be deployed without hiring high end technical person

Hyvät puolet:

The price , It is way to economical as compared to salesforce or SAP , that requires tons of financial input , and even after that Salesforce need expert manpower to manage and calibrate as per your organization need

Huonot puolet:

Since I have been working as Salesforce developer as well and I am certified salesforce coach , I can say Zoho is perfect on its part , The only backslash is the community behind salesforce is much stronger than ZOHO developers and that where it need to focus on , rest it is perfert

Huomioon otetut vaihtoehdot: Salesforce Sales Cloud ja HubSpot CRM

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Zoho CRM: I was getting what my client needs in his budget

Puvinthan
Sales & Marketing Operations Executive, Malesia
Sairaalat ja terveydenhuolto, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

A good Product Where Everything is Limited for You to Upgrade

4,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: It was a very neutral experience. Be sure to have big bucks to spend when migrating to this software because everything they own are bespoke; you want something you have to buy it. And its neverending for them to keep pushing you to the highest plan.

Hyvät puolet:

It is similar to SalesForce. Easier to use when you can just plug and play certain things and features. Their customer service is good though. Helped me a lot when i go through certain blocks of work that needs to be done.

Huonot puolet:

You got to keep spending a lot of money for every features that you wanted to customize. The sales will keep ask you to buy the higher package for you to fulfill basic requirements.

Huomioon otetut vaihtoehdot: HubSpot CRM

Perusteet valita Zoho CRM: To explore a product that has similar features and functions like Salesforce and cost effective. Plus we were looking for all in one package for Marketing and Sales including Customer Service.

Vaihdettu kohteesta: LeadSquared

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Zoho CRM: We were promised that Zoho CRM can do the stuffs that lacks in our previous product used (Leadsquared). Apparently for us to use the said features we never knew that we had to subscribe for a higher subscription to get what we really wanted. Its too late as we have migrated to Zoho CRM

David
David
Merketing Experte, Saksa
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Die Wollmilchsau unter den CRM Tools mit vielen Baustellen und unterirdischem Support

2,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Eine eierlegende Wollmilchsau zum Billigpreis?!
Jein, allerdings wie so oft
"wer alles kann, kann nichts so richtig!"
Der Umfang ist schier unglaublich, was gleichzeitig auch der größte Nachteil ist, es bedarf sehr viel zeit sich da rein zu arbeiten und schnell stößt man überall an die Grenzen der Tools.
Propagiert es zum Beispiel den Ersatz für Calendly, Zoom, Google Drive, Zapier zu bieten, ja auf den ersten Blick schon auf den zweiten Blick stellt sich heraus, nein Zuverlässigkeit, Qualität und Support sind meist mangelhaft.

Hyvät puolet:

Der Umfang an Tools ist der beste Vorteil, gleichzeitig auch Nachteil. Man kann schnell starten und findet eigentlich fast alles, was es online braucht um Marketing zu betreiben. Für den Umfang ist es Billig, anders kann man das nicht sagen... Allerdings spiegelt sich der Preis auch in der Leistung wieder... Man kann sehr viel selbst reinprogrammieren, was einem fehlt. Dafür benötigt man allerdings entweder viel Zeit oder Kapital um es machen zu lassen.

Huonot puolet:

Viele Tools sind zu einfach gehalten und es fehlen essenzielle Einstellungen. Schnittstellen funktionieren nicht, auf Nachfragen wird nicht reagiert, erst die Frage bei der anderen Seite der Schnittstelle ergab, dass dort seit Monaten die Rechnung von Zoho für die API nicht bezahlt wurde und daher die API deaktiviert ist. Das ist der Punkt gewesen, an dem ich dann Zoho verlassen habe! Vom „Kundenservice“ nach nun 2 Wochen immer noch keinerlei Reaktion seitens Zoho dazu. Viele Tools stecken noch in den Kinderschuhen und BUGs zu melden sollte man öfters einplanen. Einmal installierte Tools kann man nicht mehr deaktivieren und so entsteht nach anfänglichen Tests ein enormes Durcheinander. Nicht mal der Support hat die Möglichkeiten ungenutzt überflüssige Tools aus der App Übersicht zu entfernen.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Odoo ja Pipedrive

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Zoho CRM: Günstiger und umfangreicher im Nachgang ein Fehler der mich viel Zeit/Nerven gekostet hat. Nun gehe ich wieder auf einzelne Lösungen, ich mag es, wenn alles funktioniert und der Support 5 Sterne Niveau hat.

Balaji
Associate Manager - Program Management, USA
Biotekniikka, 5 001-10 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

A smart tool to mange your CRM data

4,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Its a great tool, initially we are much favor of using this platform, but over a period of time, we are not able to work with out Zoho tool. We were dependent on multiple tools to manage our data and the Zoho platform has come as a great support.

Hyvät puolet:

The new analytics feature is one of the great option which helps us to visualize the details in a pictorial format like graphs, chart etc. The huge number of customized filed allowed by the platform make us agile in presenting and managing the data. Predefined reports is a plus and it reduce the TAT of creating everything from the scratch.

Huonot puolet:

For some reason, I am not a great fan of new reports creation flow. The old ways of creating the reports has 2 columns and we can chose what we need and what we don't. Now also we have the same concept but in a parent and child flow. May be we are used to the old workflow and it might take for us to get used to the new reports.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Bitrix24

Perusteet valita Zoho CRM: When we were using sugar CEM we don't have much features which we get from Zoho.

Vaihdettu kohteesta: SugarCRM

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Zoho CRM: Initially it was free to use, so we chose to go with Zoho CRM

renaud
CCO, USA
Johtajan toimisto, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy, simple, inexpensive

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Overall the experience is positive, the system is inexpensive to begin with, but each new user after 5 is billed $600 which adds up very quickly.

Hyvät puolet:

The software is very easy to install and use, very little training is required for using the main functions and user can start populating it immediately

Huonot puolet:

Contacts and leads are backwards: in Soho a contact is a prospect and a lead is just a name, any other CRM will treat leads as prospects and contacts as names that may become leads. That is very confusing for any one who has used a CRM before and it is not covered during the very basic training. Training is rudimentary at best, or expensive for any additional training

Huomioon otetut vaihtoehdot: monday sales CRM, Salesforce Sales Cloud ja HubSpot CRM

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Zoho CRM: price, ease of use, ease of implementation, full feature set