Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Archdesk

Archdesk

Mikä on Archdesk?

Archdesk on alan johtava rakentamisen hallinta-alusta. Alusta mukautuu nykyisiin työskentelytapoihisi. Se peilaa työnkulkujasi ja optimoi niitä mahdollisuuksien mukaan ennen automatisointia. Näin säästät merkittävästi aikaa ja parannat hallintaa. Tuo tietosi yhteen paikkaan ja visualisoi kaikkea tietoasi itse luotavilla koontinäytöillä reaaliaikaisesti. Tämä antaa sinulle työkaluja, joilla voit tehdä parempia päätöksiä kaikilla yrityksesi tasoilla.

Kuka käyttää tuotetta Archdesk?

Archdesk on suunnattu rakennusalan yrityksille: - rakennusyhtiöt - erikoisurakoitsijat - raskas teollisuus

Archdesk -ohjelmisto – 1
Archdesk -ohjelmisto – 2
Archdesk -ohjelmisto – 3
Archdesk -ohjelmisto – 4
Archdesk -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Archdesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Archdesk

Archdesk

4,5 (51)
690,00 £
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
153
4
4,3 (51)
4,3 (51)
4,7 (51)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
476,00 €
vuosi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
353
16
3,9 (1 701)
3,8 (1 701)
3,8 (1 701)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Archdesk

NetSuite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Chart of Accounts
Tulos- ja taselaskelma
Tuloslaskelma
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Inventaarion seuranta
Määräpäivien seuranta
Tuotteen tunnistus
Smartsheet
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mukautettavat kentät
Projektien seuranta
Projektien suunnittelu/aikataulutus
ConWize
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Kustannusarviointi
Tarjoukset/hinta-arviot
Useita projekteja

Arvostelut tuotteelle Archdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,2
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
65%
4
29%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

The key to our growth

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Hyvät puolet:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Huonot puolet:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Melissa
Accounts Assistant, Britannia
Suunnittelu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Good System

4,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: Very good, team are knowledgeable and very helpful

Hyvät puolet:

Easy to configure changes and get the system up and running. System looks good and is easy to use.

Huonot puolet:

The layout on some of the screens cannot be amended/shrunk, which means you cannot fully customise your view to how you want it.

Myyjän Archdesk vastaus

8 kuukautta sitten

Thank you so much for the review and your kind words!  We are thrilled to hear you enjoy using the system! Archdesk Team

Grant
Director, Britannia
Rakentaminen, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A premium service

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: Using Archdesk to manage our bespoke joinery and construction projects was a game-changer for our business. By centralizing everything - project quotes, invoices, and client details - Archdesk saved time and significantly improved workflow efficiency. Highly recommended for any construction or manufacturing company looking to simplify their processes.

Hyvät puolet:

Customer care was top class, always available to help out when required. The platform catered for all my needs.

Huonot puolet:

I was unable to utilise every aspect of the platform as I did not require everything.

Christopher
Project Manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Good but not for everyone

3,0 viime vuonna

Kommentit: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Hyvät puolet:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Huonot puolet:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Key to the business performing.

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Hyvät puolet:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Huonot puolet:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.