Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Archdesk

Archdesk

Mikä on Archdesk?

Archdesk on rakennusalalle suunniteltu kaikenkattava, pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP- eli toiminnanohjausohjelmisto.

Archdesk kattaa työnkulun kaikki vaiheet alustavista asiakkaiden kyselyistä arvioihin, sopimuksiin, projektinhallintaan, budjetointiin, hankintaan, kilpailutukseen, aikataulutukseen, työvoiman hallintaan, tiedonhallintaan, kustannusarvioihin, raportointiin, tiimien yhteistyöhön ja viimeiseen laskuun.

Kaikkien vaiheiden hallinnointi tapahtuu mukautettavan työnkulun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla, ja ohjelmistoa voi käyttää miltä tahansa laitteelta ympäri vuorokauden.

Kuka käyttää tuotetta Archdesk?

Archdesk on suunnattu rakennusalan yrityksille: - rakennusyhtiöt - erikoisurakoitsijat - raskas teollisuus

Archdesk -ohjelmisto – 1
Archdesk -ohjelmisto – 2
Archdesk -ohjelmisto – 3
Archdesk -ohjelmisto – 4
Archdesk -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Archdesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Archdesk

Archdesk

4,6 (49)
690,00 £
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
148
8
4,3 (49)
4,3 (49)
4,6 (49)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
466
34
4,5 (4 725)
4,3 (4 725)
4,5 (4 725)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Archdesk

monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hallintapaneeli
Tietoturva
Työntekijöiden hallinta
NetSuite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Maksujen kaksoiskappaleiden ilmoitus
Shekin kirjoittaminen
Tililuettelo
Smartsheet
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Lomakkeiden luonti ja suunnittelu
Projektien seuranta
Uudelleenaikataulutus
Visual Planning
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Projektien suunnittelu/aikataulutus
Reaaliaikainen aikataulutus
Tehtävien hallinta

Arvostelut tuotteelle Archdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,6
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,2
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
65%
4
29%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

The key to our growth

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Hyvät puolet:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Huonot puolet:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Christine
Accounts Manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A great tool for the whole team

5,0 viime vuonna

Kommentit: I find Archdesk very user friendly and is suitable even for the people who have limited tech knowledge. I find that it is suited for every role within a construction company from estimating to accounts to general admin and even the engineers.

Hyvät puolet:

I like that everything for each project is in one place. All members are able to view all of the critical information for their role, we dont have to do any double entry or input into multiple CRM systems / folders.

Huonot puolet:

There isnt much to say here the only thing I can think of is that you can only put one overall price in for a job and in construction, there can be many possibilities for costs, so to be able to put a few lines under contract price would be great.

Myyjän Archdesk vastaus

viime vuonna

We're thrilled to hear that you're enjoying Archdesk! We designed our software with the entire team in mind, and it's great to see that you're finding it to be user-friendly and suitable for every role within your construction company.

Christopher
Project Manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Good but not for everyone

3,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Hyvät puolet:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Huonot puolet:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Key to the business performing.

5,0 viime vuonna

Kommentit: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Hyvät puolet:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Huonot puolet:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.

Jummai
Planning manager, Nigeria
Ilmailu ja avaruusala, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Ground support equipment(GSE) planning,monitoring & scheduling becomes easy using Archdesk

4,0 viime vuonna

Kommentit: Real time on time GSE asset status display Cost monitoring and controlEffective planning and scheduling GSE monitoring Complete elimination of paper work thereby cost cutting Accurate reporting Tracking of processs and personelsEase of asset maintenance and repairsHistory of assets Proper coordination of team Responsibilty defined

Hyvät puolet:

Preventive maintenace dashboardsDaily equipment status Costing

Huonot puolet:

Some of the content editing( not all are editable )