Zendesk Suite

Mikä on Zendesk Suite?

Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations.

The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business.

Kuka käyttää tuotetta Zendesk Suite?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Missä Zendesk Suite voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Zendesk
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2007

Zendesk Suite: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Australia, Belgia, Brasilia, Espanja ja 20 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 21 muuta

Tietoja myyjästä

  • Zendesk
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2007

Zendesk Suite: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Australia, Belgia, Brasilia, Espanja ja 20 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 21 muuta

Zendesk Suite: videot ja kuvat

Zendesk Suite -ohjelmisto – 1
Zendesk Suite -ohjelmisto – 2
Zendesk Suite -ohjelmisto – 3
Zendesk Suite -ohjelmisto – 4
Näytä 5 muuta
Zendesk Suite video
Zendesk Suite -ohjelmisto – 1
Zendesk Suite -ohjelmisto – 2
Zendesk Suite -ohjelmisto – 3
Zendesk Suite -ohjelmisto – 4

Vertaile tuotetta Zendesk Suite samankaltaisiin tuotteisiin

Zendesk Suite

Zendesk Suite

49,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
15,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
20,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
67,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Zendesk Suite ominaisuudet

  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakashistoria
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakassegmentointi
  • Asiakastietokanta
  • Asiakastuki
  • Asiakirjojen tallennus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Automaattiset vastaajat
  • Automatisoitu reititys
  • CMBD (konfiguraationhallintatietokanta)
  • CRM
  • Chat/viestintä
  • Geo-kohdentaminen
  • Hallintapaneeli
  • Häiriöiden hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Keskustelut/foorumit
  • Koko tekstin haku
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kommentointi/huomautukset
  • Konfiguraation hallinta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttötuen hallinta
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Liidien hallinta
  • Liikevaihdon hallinta
  • Live-chat
  • Luettelointi/luokittelu
  • Makrot/mallivastaukset
  • Mallien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Muutosten hallinta
  • Myyntikanavien hallinta
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Offline-lomake
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Ongelmien tarkastus
  • Palautteen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Perehdytys
  • Personalisointi
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Proaktiivinen chat
  • Puhelinavaimen syöttö
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen valvonta
  • Puheposti
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Reititys
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Ryhmien hallinta
  • SMS-viestit
  • Siirrot/reititys
  • Sisällönhallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Sosiaalisen median seuranta
  • Startup-yrityksille
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Tallennus pyydettäessä
  • Tapaamisten hallinta
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tekstianalyysi
  • Tekstin muokkaus
  • Tekstistä puheeksi
  • Terveyspistemäärä
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tilihälytykset
  • Tilinhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Trendianalyysi
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Useita skriptejä
  • Vakuutusalalle
  • Vedä ja pudota
  • Verkkopohjainen käyttöönotto
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
  • VoIP-yhteys
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • iPad-laitteisiin
  • Äänimukautus

Zendesk Suite: Vaihtoehdot

HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot CRM
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot Marketing Hub
Tidio is a customer service platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbots. Lue lisää tuotteesta Tidio
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Front
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation Lue lisää tuotteesta Freshservice
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Arvostelut tuotteelle Zendesk Suite

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,2
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,1

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
54%
4
34%
3
9%
2
2%
1
1%
Angus
Angus
Company Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Logistiikka ja toimitusketjut, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great Software To Manage Customer Relations And Queries

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Zendesk made the task of communications with customers and solving their issues a breeze, if that's what you need to do, then I recommend them.

Hyvät puolet:

I like how Zendesk makes it so easy for customers to submit a ticket when they have an issue. Once they have submitted one, it's extremely easy for one of my staff to view and reply, they have made the process as simplified as it can be, it's great.

Huonot puolet:

The only issue I had with the software was the price, which was why I moved away, but it it a great piece of software bar that.

Narendra Kumar
Assistant Manager - SEO, Intia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

Hyvät puolet:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

Huonot puolet:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Danielle
Senior Support & Product Specialist, USA
Tietokoneen ohjelmistot, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Cost More While Providing Less Than Competitors

3,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: For a company that specializes in customer service, they are a joke. It takes several days to get a response from someone, you will never get support from someone in your time zone so when they do respond, it will be during overnight hours. They also will not have a phone number or post their working hours in their signatures. They don't even use their own product correctly-- I have received emails showing one name in the "From" line and a totally different name in the signature. Their automations will also send at inappropriate times-- I responded to an agent's request for more details, the agent responded and stated that they are working on the issue. Soon after, I received an automation stating they haven't heard from me and are closing the ticket. They will also try to charge you to get your data exported. Don't fall for it! There are free programs that will do this for you quickly and easily, including all of your Knowledgebase articles and the images associated with them. When importing to another system, you will need to reinsert the images within the articles because they are no longer hosted on Zendesk but the free export programs offered by competitors will name the files in a way that makes it clear and easy to identify which image goes where.

Hyvät puolet:

I had a good laugh when they advised me to use Google search instead of their own search tool.

Huonot puolet:

The features are limited and sales will mislead you to believe that they help you get started. They neglect to mention that there are additional costs for certain features that they tell you are "included with your subscription", and the training options are insane. They charge $350 for a 10 minute video that didn't even answer one of my questions. Fortunately this cost was waived for me after going through 2 account executives, a sales manager, and 2 support/training specialists (calling themselves developers) over the course of 9 months while trying to get a simple answer about how to use and report on Tags.

Brandon R
Brandon R
Software Engineer, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Langaton tekniikka, 501-1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

4,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

Hyvät puolet:

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

Huonot puolet:

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Daniel
Sr Fuel Handler, USA
Yleishyödylliset palvelut, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

customer support ticket chat review

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: customer support replies quick so that helps but sometimes the lack of knowledge and training can be a little frustrating.

Hyvät puolet:

the immediate response from a live chat. the support tickets seem to get replies to very quickly no matter what time of the day. the solutions aren’t always what we desire but the response is quick.

Huonot puolet:

wish they offered better solutions to problems that arise. not sure if they are trained for our line of work or if it’s just a script they follow.