Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Zendesk Suite
Mikä on Zendesk Suite?
Tehosta asiakaspalveluasi Zendeskillä, kaiken tarvittavan sisältävällä tukiohjelmistolla, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa. Intuitiivisten itsepalvelutyökalujen ja tukea sujuvoittavien tekoälyä hyödyntävien chat-ominaisuuksien ansiosta 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys nousee ja 85 %:lla näkyvyys sisäisin toimintoihin paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tarjoamalla itsepalvelua ja monikanavaista tukea varmistat, että asiakkaat saavat tarvitsemansa vastaukset nopeasti.
Kuka käyttää tuotetta Zendesk Suite?
Yli 160 000 yritystä luottaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa Zendeskin asiakaspalveluratkaisuun. Tämä tehokas ja joustava ohjelmisto skaalautuu minkä tahansa yrityksen tarpeisiin.
Mietitkö vielä, onko Zendesk Suite hyvä valinta?
Vertaa suosittuun vaihtoehtoon
Zendesk Suite
Arvostelut tuotteelle Zendesk Suite
Complete ticketing tool
Kommentit: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.
Hyvät puolet:
Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.
Huonot puolet:
On mobile and personal hotspot internet it works little slow.
A good easy to use platform
Hyvät puolet:
It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.
Huonot puolet:
The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level
Zendesk- Pros & Cons
Kommentit: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub
Hyvät puolet:
Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users
Huonot puolet:
Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues
All in one package for customer support and external documentation
Hyvät puolet:
Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.
Huonot puolet:
The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.
Huomioon otetut vaihtoehdot:
The support tool with extra everything
Kommentit:
We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools
Hyvät puolet:
It's easy to use and have everything you need for your Customer Service
Huonot puolet:
Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.