Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Mikä on Zendesk Suite?

Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations.

Kuka käyttää tuotetta Zendesk Suite?

Yli 160 000 yritystä luottaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa Zendeskin asiakaspalveluratkaisuun. Tämä tehokas ja joustava ohjelmisto skaalautuu minkä tahansa yrityksen tarpeisiin.

Zendesk Suite -ohjelmisto – 1
Zendesk Suite -ohjelmisto – 2
Zendesk Suite -ohjelmisto – 3
Zendesk Suite -ohjelmisto – 4

Mietitkö vielä, onko Zendesk Suite hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 866)
55,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
183
245
4,3 (3 866)
4,2 (3 866)
4,3 (3 866)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
467
34
4,5 (4 723)
4,3 (4 723)
4,5 (4 723)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Zendesk Suite

JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hallintapaneeli
Tietoturva
Työntekijöiden hallinta
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
Gorgias
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Makrot/mallivastaukset
Palvelupyyntöjen hallinta
Sähköpostin hallinta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Sähköpostin hallinta
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Saapuvien viestien hallinta
HelpDesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hälytykset/eskalaatio
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Odoo
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hyväksyntäprosessin hallinta
Tilaisuuksien hallinta
Tilan seuranta

Arvostelut tuotteelle Zendesk Suite

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,3
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,2

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
55%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Pedro
Pedro
CEO, Portugali
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

It's simply the best on the market

5,0 viime kuussa Uusi

Hyvät puolet:

This is it, it's the ultimate customer service tool

Huonot puolet:

I can't think of any cons for this software, it's just amazing seriously

Pamela
Agent, Dominikaaninen tasavalta
Kuluttajapalvelut, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Zendesk is great for Support Ticket Management

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: To be honest, the overall experience after using Zendesk in our department has been great! We are always on top of our metrics and this is mostly because the platform helps us run our business smoothly. Ticket Automation and being able to customize our ticket system so it can fit our specific needs is one of its best features.

Hyvät puolet:

As a customer support representative, I've worked with Zendesk for over 12 months now and it's been an excellent experience. First off, I'd like to stand out for its user-friendly interface, It's very simple. I would say it's almost intuitive. Which allows you to familiarize yourself with the product right away. Additionally, since we're always trying to provide a first contact resolution, it helps that we can assign tickets to specialized agents and place a higher priority for a faster resolution.

Huonot puolet:

At this moment, I would say the biggest con that happens rarely but can happen if you do not have a potent internet connection: if the ticket is not assigned then very seldom, it will not show the agents working the ticket and both agents can post an internal note in the same ticket.

👋🏻 Albert
👋🏻 Albert
Co-founder and CPO, Meksiko
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vakuutusala, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A living nightmare

1,0 3 vuotta sitten

Kommentit: I've used Zendesk in all of the ventures I've participated in. Unfortunately. I get it that in 2012 it was an easy option, but today there are plenty more and plenty of options of building out solutions yourself if customer support means everything to you.

Hyvät puolet:

Sticking to Zendesk is very easy. Open a free account, plug in your email and you are off. Thats the reason this company is such a popular customer support software. Start off frictionlessly and you won't ever be able to stick away from them. That doesn't mean they are a good solution.

Huonot puolet:

As soon as you want to build some sophisticated solutions with ANY digital company in 2021 requires from day one, you will face two things: 1) Advertised features for enterprise plans which don't actually exist, or are a euphemism of what one can understand. I.E. a sandbox environment. We literally got told it didn't exist after we hired enterprise chat. 2) A terrible - terrible is the word, I honestly don't like to speak poorly in public of anyone, but you guys deserve this post - customer support. Despite having an account manager, I have probable been referred to sign up on my own for multiple register forms for products, and speak to multiple agents to sign SO to commit to payments... and the product was NEVER delivered. Once they have you committed to a payment, they won't follow up for success.

Rajesh Kumar
Rajesh Kumar
BI Developer, Irlanti
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vakuutusala, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Good Tool for Support Tickets, Live Chat and Messaging

4,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: A good tool to communicate with the customers and also internal communication in Contact Center

Hyvät puolet:

I like the way Zendesk is handling the Support tickets, Live chats, and messages & providing a lot of options to analyze the data on their end or extract the data via API & analyze on our end

Huonot puolet:

Lack of Option for extracting some of the data via API which is available in their website Dashboard

Tayeb
Client Care Specialist, Kanada
Huonekalut, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Swiss army knife of online tickets

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: I have used Zendesk at a formal office job for almost two years and it was very stable and very convenient to use as a hub to handle all the online requests including social media at a single place. Most softwares usually require days or weeks of training but Zendesk was very easy to use.

Hyvät puolet:

A one point of contact to receive multiple online requests (Email, Facebook, Twitter) Being able to find tickets solved even years ago for a better understanding of a customers path. Being able to see who is working on a ticket in order to move on to another ticket or contact your coworker to communicate information if needed.

Huonot puolet:

The spam filter is not as aggressive as some other softwares can be but I understand that it is dependent on the team that is supposed to feed the spam filters