Mikä on Zendesk?

Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster.

Kuka käyttää tuotetta Zendesk?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Missä Zendesk voidaan ottaa käyttöön?

Pilvi-, SaaS-, verkkopohjainen, Android (mobiili), iPhone (mobiili), iPad (mobiili)

Tietoja myyjästä

  • Zendesk
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2007
  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Australia, Belgia, Brasilia, Espanja ja 20 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 21 muuta

Tietoja myyjästä

  • Zendesk
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2007
  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Australia, Belgia, Brasilia, Espanja ja 20 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 21 muuta

Zendesk: videot ja kuvat

Zendesk -ohjelmisto – 1
Zendesk -ohjelmisto – 2
Zendesk -ohjelmisto – 3
Zendesk -ohjelmisto – 4
Näytä 5 muuta
Zendesk video
Zendesk -ohjelmisto – 1
Zendesk -ohjelmisto – 2
Zendesk -ohjelmisto – 3
Zendesk -ohjelmisto – 4

Vertaile tuotetta Zendesk samankaltaisiin tuotteisiin

19,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
18,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
16,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
14,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Zendesk ominaisuudet

  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakashistoria
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakassegmentointi
  • Asiakastietokanta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattiset vastaajat
  • Automatisoitu reititys
  • CMBD (konfiguraationhallintatietokanta)
  • CRM
  • Chat/viestintä
  • Geo-kohdentaminen
  • Hallintapaneeli
  • Häiriöiden hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Keskustelut/foorumit
  • Koko tekstin haku
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kommentointi/huomautukset
  • Konfiguraation hallinta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttötuen hallinta
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Liikevaihdon hallinta
  • Live-chat
  • Luettelointi/luokittelu
  • Makrot/mallivastaukset
  • Mallien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Muutosten hallinta
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Offline-lomake
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Ongelmien tarkastus
  • Palautteen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Perehdytys
  • Personalisointi
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Proaktiivinen chat
  • Puhelinavaimen syöttö
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen valvonta
  • Puheposti
  • Raportointi ja tilastot
  • Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Reititys
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Resurssien seuranta
  • SMS-viestit
  • Siirrot/reititys
  • Sisällönhallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Sosiaalisen median seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Tapaamisten hallinta
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tekstianalyysi
  • Tekstin muokkaus
  • Tekstistä puheeksi
  • Terveyspistemäärä
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tilihälytykset
  • Tilinhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Trendianalyysi
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Useita skriptejä
  • Vedä ja pudota
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • iPad-laitteisiin
  • Äänimukautus

Zendesk: Vaihtoehdot

Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Tidio is a customer service platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbots. Lue lisää tuotteesta Tidio
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation Lue lisää tuotteesta Freshservice
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot CRM
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Sprinklr
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Front
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth. Lue lisää tuotteesta Jira
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers. Lue lisää tuotteesta HubSpot Marketing Hub
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.

Arvostelut tuotteelle Zendesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,2
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,1

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
53%
4
35%
3
9%
2
2%
1
1%
David P.
David P.
Help Desk, Meksiko
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ruoka ja juoma, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Making the easy complicated

5 6 päivää sitten Uusi

Kommentit: I was introduced to Zendesk an one of my jobs and it was stesful having to rename basic things and fuctions the zendesk way. It was powerful and colorful though.

Hyvät puolet:

It was colorful, powerful and visualy attractive

Huonot puolet:

At first it made me feel that I was about to learn something completly new and ended up being the same thing we do with other more affordable platforms but with more complicated ways this time.

Devyani S.
Devyani S.
Customer Relationship Associate, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Pankkitoiminta, 5 001-10 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Overall good and feature rich customer helpdesk application but not for early startups

4 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: Overall zendesk is great helpdesk and provide multiple features that an enterprise need to handle huge customer base and track tickets and complaints on the go. They should think of support system in mobile app too. Also I am not much satisfied with their customer support as they couldn't resolve many of the issues like reviving a lost ticket forms due to mistakenly closed issues.

Hyvät puolet:

Their cloud application is really good and provide satisfactory uptime, makes our work more seamless while live chat with clients to solve a specific issue. Automation of ticketing mechanism is the best thing for me and my team, whenever ticket get generated it sends a mail to customer and when its get resolved or closed it again send automated mail to inform customer. And also I liked the quick addition of new manager or technician to the system without making much big changes in dashboard.

Huonot puolet:

Even I liked the features and automation, I have spent hours to learn the system as their dashboard is not so user friendly. For an early startup cost of this application is too high as there are features that they might not need.

Davide C.
IT developer, Italia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Zendesk...Good but....

3 viime kuussa Uusi

Hyvät puolet:

The ability to manage all reports from various customers

Huonot puolet:

The management of the hourly balance at the end of the month, management of too much complicity of the SLAs, management of confusing information

Steve A.
Database technician, USA
Tietokoneen ohjelmistot, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Good overall system for customer ticket management

4 2 kuukautta sitten

Kommentit: Overall it has worked pretty well. On the user end, it's been marginally better than Front, but the reporting and integration functions have been better. It's way better than using a regular email program like Outlook.

Hyvät puolet:

What I like most about the software is the easy to set up automations. Overall it's easy to use for ticket management and response.

Huonot puolet:

What I like least is the lack of auto refreshing. Sometimes views would auto refresh but sometimes not, and it would usually take a while if they did. Also, the tag and macro systems are a bit clunky to use.

Andrea G.
Andrea G.
CMO & Co-founder, Italia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kulutuselektroniikka, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

A powerful software, but with limitation if you don't upgrade

4 3 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

Zendesk is reliable and very intuitive. It has a lot of integration that simplify your work if you are using a lot of tools with your business

Huonot puolet:

The basic plan has some limitations that make Zendesk less competitive compared to other solutions