Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Mikä on Zendesk Suite?

Tehosta asiakaspalveluasi Zendeskillä, kaiken tarvittavan sisältävällä tukiohjelmistolla, jonka tarjoama kokemus on omaa luokkaansa. Intuitiivisten itsepalvelutyökalujen ja tukea sujuvoittavien tekoälyä hyödyntävien chat-ominaisuuksien ansiosta 60 prosentilla asiakkaista asiakastyytyväisyys nousee ja 85 %:lla näkyvyys sisäisin toimintoihin paranee Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Tarjoamalla itsepalvelua ja monikanavaista tukea varmistat, että asiakkaat saavat tarvitsemansa vastaukset nopeasti.

Kuka käyttää tuotetta Zendesk Suite?

Yli 160 000 yritystä luottaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa Zendeskin asiakaspalveluratkaisuun. Tämä tehokas ja joustava ohjelmisto skaalautuu minkä tahansa yrityksen tarpeisiin.

Zendesk Suite -ohjelmisto – 1
Zendesk Suite -ohjelmisto – 2
Zendesk Suite -ohjelmisto – 3
Zendesk Suite -ohjelmisto – 4

Mietitkö vielä, onko Zendesk Suite hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 955)
55,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
180
245
4,3 (3 955)
4,2 (3 955)
4,3 (3 955)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
467
34
4,5 (5 057)
4,3 (5 057)
4,4 (5 057)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Zendesk Suite

LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Inventaarion seuranta
Tilausten toteutus
Tuotteen tunnistus
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
HelpDesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hälytykset/eskalaatio
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Tiedostojen jakaminen
Gorgias
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Makrot/mallivastaukset
Palvelupyyntöjen hallinta
Sähköpostin hallinta
Freshservice
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Häiriöiden hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Odoo
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hyväksyntäprosessin hallinta
Kommentointi/huomautukset
Mallit

Arvostelut tuotteelle Zendesk Suite

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,3
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,2

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Asif
Asif
Technical Support Engineer, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Complete ticketing tool

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.

Hyvät puolet:

Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.

Huonot puolet:

On mobile and personal hotspot internet it works little slow.

Rob
Founder, Britannia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A good easy to use platform

5,0 2 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.

Huonot puolet:

The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level

Ashli
Client Solutions Navigator, USA
Eläinlääketiede, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Zendesk- Pros & Cons

3,0 viime viikolla Uusi

Kommentit: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub

Hyvät puolet:

Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users

Huonot puolet:

Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues

Brenden
CTO, Belgia
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

All in one package for customer support and external documentation

5,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.

Huonot puolet:

The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.

Johan
Application Manager, Ruotsi
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

The support tool with extra everything

4,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools

Hyvät puolet:

It's easy to use and have everything you need for your Customer Service

Huonot puolet:

Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.