Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Mikä on Zoho SalesIQ?

Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Kuka käyttää tuotetta Zoho SalesIQ?

Zoho SalesIQ:lla on yli 450 000 asiakasta, ja sitä käyttävät kaikenkokoiset yritykset eri toimialoilla.

Zoho SalesIQ -ohjelmisto – 1
Zoho SalesIQ -ohjelmisto – 2
Zoho SalesIQ -ohjelmisto – 3
Zoho SalesIQ -ohjelmisto – 4
Zoho SalesIQ -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Zoho SalesIQ hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

4,4 (97)
0,00 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
82
50
4,4 (97)
4,4 (97)
4,1 (97)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
19,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
189
130
4,6 (1 662)
4,7 (1 662)
4,7 (1 662)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Zoho SalesIQ

LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Saapuvien viestien hallinta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Genesys Cloud CX
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
Automaattinen puhelunohjaus
Puhelujen tallennus

Arvostelut tuotteelle Zoho SalesIQ

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,4
Asiakaspalvelu
4,1
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
59%
4
28%
3
11%
2
1%
1
1%
Natalia
Natalia
Customer success specialist, Uusi-Seelanti
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

It's a great way to interact with our customers as CSM

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

We have customers across the globe. Sometimes, I am not available during their working hours, as their customer success specialist. The chat allows them to reach out to our team, many people take turns replying on the chat. The chats integrate with Zoho CRM and I can see the questions they asked on the chat it's easy to use, I can have it on my phone too.

Huonot puolet:

I find a bit hard to find a chat I just closed, but it's a minimal thing.

Kevin
Product manager, Britannia
Internet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Good tool integrated in the Zoho suite

4,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Easy to integrate. Good that it's connected to the CRM part and there are lots of customizations possible inside.

Huonot puolet:

The chat window is not very customizable and reporting is not easy to manipulate.

Karishma
Manager, Product Specialists, USA
Vieraanvaraisuuspalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Helps in managing live chat, but wish we could have more automation

3,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

It is a simple and effective way to provide live chat to users. Like the fact that we can integrate our knowledge base, which helps support agents quickly pass on relevant articles.

Huonot puolet:

The reporting and analytics are subpar. Tried asking their support about what the metrics mean and how they are calculated, but did not get clear answers.Chatbot automation is very complicated. Very difficult to set up chatbots, the UI is super complex to understand.

Rahul
Rahul
Manager, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A product what makes customers smile and connect

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Best in class product. Tracking leads, handling chats manually, using bot is very simple and easy. Amazing product. Recommend to all.

Hyvät puolet:

We are using it since more than 3 years now. They have improved a lots and many things are beta versions. Chat bot is an amazing thing, we can build on no code solution. Pre build reports are value add

Huonot puolet:

Customer support should be improved. We may not require all the time. But this has to taken care.

Deepak
Deepak
Director, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Best in class chat comes like phone call

5,0 3 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Whenever any visitor comes on chat, the phone rings like a phone call, and managing multiple chats is also a breeze, the view of visitors and daily email of visitors is also very helpful.

Huonot puolet:

Zoho has almost everything, so for other features like support documents we use Zoho helpdesk.

Kiran
Kiran
Delivery Manager, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Sairaalat ja terveydenhuolto, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Best tool for Pro-Active Prospect Farming

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

1. Customizable reports help in understanding the prospects trends 2. Chat bots help is answering prospects during off hours. 3. Live monitoring help in understanding the landing page success.

Huonot puolet:

1. There is a delay in notification. 2. Mobile version needs improvement. 3. Support team could improve their turn around time.

Mahbub
Mahbub
Marketing Manager, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Televiestintä, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Zoho SalesIQ is essential for online customer service

4,0 6 vuotta sitten

Kommentit: Excellent performance with vey minimum or no issues at all.

Hyvät puolet:

With many suitable features for all type of businesses, specially businesses that require online presensence , Zoho SalesIQ is easy to use, affordable and essential tool to provide excellent customer service. Its customer tracking features are the most suitable for our business. We can easily reach the cross-border customers who are or were visiting our websites and can interact with them immediately. We can also find out the missed clients who visited our sites during 'off time' and can try to contact them accordingly.

Huonot puolet:

Sometimes live update or notification is not working and it may not provide the actual number of visitors in the site if not reloaded.

Sean
Sean
Educator, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

this is NOT just a chat program

5,0 7 vuotta sitten

Kommentit: you close deals.

Hyvät puolet:

so this is a chat program but also a way to mesuare site traffic and a way to capture lead data. it's pretty cool. the way we use it is we send out a mass email and then when people click the email and get on our site we can see that and we can actually call the person who is on our site in real time. This helps close deals soooo much faster and our customers like that!

Huonot puolet:

The UI is pretty good but b/c there's some techy stuff going on here (more so than just a chat program) the UI can get kinds difficult to understand if/when you go to the adv settings area. the normal chat part is fine.

Melien
Melien
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Valokuvaus, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Customers love our quick response

5,0 8 vuotta sitten

Kommentit: Salesiq is a great tool. By integration with Zoho CRM, we can quickly follow the actions of our customers and answer questions. We can see how much time the customer needs to go through the ordering process and where necessary we can customize the site. Tracking the number of visitors and the results of their visit is easy to follow. In short, a great tool for our sales department.

Huonot puolet:

So far no complaints. Salesiq does what we need.

Jeremy
Jeremy
Operations Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Verkko-oppiminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Well Designed but Unreliable

3,0 6 vuotta sitten

Kommentit: SalesIQ has been useful to keep connected with our current customers and help them use the product in real-time. However the unreliability in connection issues has made it difficult to rely on this product.

Hyvät puolet:

The design is simple and easy to use. We have 3 operators who have never felt this product is confusing in its functionality. I also like its integration with Zoho Desk, where tickets are created automatically.

Huonot puolet:

We've had serious connection issues. Our widget appears offline to customers when operators are online and not idle. Chats have come in without notification and been labeled as "missed" but over 30 minutes later. I once watched messages previously

Sandra
Consultant, Etelä-Afrikka
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

BET: SaP / Microsof/ SAGE will Buy zhoo inevetably cause thay are that good.

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I rate the product I rate the team behind. I refer them

Hyvät puolet:

Proactive reach out,, tracking the visitor , the ability to swith bet2een channels effortlesly/ The ability to voice and remote support from that widget like a breeze.

Huonot puolet:

I would never get Full credit for discovering them.

Neil
Sales Consultant, USA
Turvallisuus ja tutkinnat, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Intuitive interface and a great way to generate customer leads

5,0 6 vuotta sitten

Kommentit: In today's business, monitoring website visit has been increasingly important in improving business brand image, helping achieving more efficient business operation and understanding potential customers. Being able to monitor what web page customers look at also makes our marketing and technical support team more efficient. Marketing team can gather data and find our most popular products while technical support team can increase efficiency by uploading the most commonly asked technical questions.

Hyvät puolet:

Sales IQ has been great for my business. It has an intuitive interface and it is a great way for me to generate leads and acquire potential customers. Sales IQ gives live status of our customers so we know what website page they are reading and what products they are interested in. By knowing this information, it makes our sales team more efficient in assisting customers with their specific needs.

Huonot puolet:

This may not be the issue of Sales IQ but internet issue. A few of our international customers had trouble using the live chat consistently, but this might be the issue of their internet instead of Sales IQ platform.

Atulinda
camera operator, Uganda
Viihde, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

customer engagement tool

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I use the software to offer quality customer support services to my clients

Hyvät puolet:

The ability to append knowledgebase into the footer of the chat widget makes it easy for the client to access the support articles easier and this saves on the volume of chat, you can as well make calls directly to the clients using the tool for a quicker resolution

Huonot puolet:

The tool is okay and works better according to our expectations and goals, only it is expensive to use and does have a ticketing system, you will have to purchase zoho desk in case you need to have the ticketing system of which does not integrate currently meaning you have to use it separately from other apps

Nakato
Director, Uganda
Vaatetus ja muoti, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Professional tool for business communication

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I use the tool to offer customer support service online since it is faster and easy to implement, comes with call feature that does not need any number connecting hence increasing ROI

Hyvät puolet:

Instant notification feature helps me not to miss any chat from customer on both the web application and the mobile application, this is great for me to jump into a chat with a client immediately they request a chat and improves customer efficiency

Huonot puolet:

The tool offers limited integrations for social media as most as Instagram is still under beta, and they do not support twitter integrations currently

Balkrushna
CTO, Intia
Ruoantuotanto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Quick and Easy to get Started

5,0 3 vuotta sitten

Hyvät puolet:

No coding/programming knowledge required to set up codeless bot. Advanced chatbots can be build with different service providers. Integrations with multiple messenger apps possible and thus customer engagement is possible from a single window. Answer bot is an easy ML bot using resources provided.

Huonot puolet:

Visitor reports is limited to 1000 records.

Adam
COO / IT Guru, Arabiemiirikunnat
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Julkaisutoiminta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

As part of Zoho 'ONE' - very good value & functionality

4,0 6 vuotta sitten

Kommentit: Good, filled a need but products like FB messenger have taken their place (for us at least)

Hyvät puolet:

Easy to use, chat works well, clients & users seem to like it

Huonot puolet:

Would be great to add different communications channels instead of having everything separate - we will be switching from SalesIQ to FB messenger as we use messenger already and it's one less channel.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Henkilöstön hankinta ja rekrytointi, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Perfect for Webite Chat

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: If you are looking for a simple chat box to put on your website for ease of the user, it works great. Easy to implement that portion. Not so sold on their customer service.

Hyvät puolet:

We implemented Zoho to add chat to our website. We tried out the paid version with the bot, but was a little complicated to set up so went to the free version. It fulfills the need and never crashes.

Huonot puolet:

It would be great if the bot was a little easier to set up. When I asked customer service about helping they wanted to recommend me to their help page and never really would help me themselves.

Marc
Commercial Photographer: Google Street View | Trusted, Australia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Valokuvaus, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Simple and useful

4,0 6 vuotta sitten

Kommentit: I no longer have to go hunting for data and it connects with all my other apps so that is the biggest bonus

Hyvät puolet:

I have been using SalesIQ since signing up to the Zoho One suite and it's become my defacto reporting tool. It's simple and easy to read.

Huonot puolet:

Their graphical user interface is not that modern. That may not matter to you but it impacts how fast you can get through it.

Prasad
Digital Marketing, Intia
Rahoituspalvelut, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Good tool for customer support & lead generation

5,0 6 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The tool delivers what it says it offers. Good customer experience and good agent experience. The tool has been getting better with the availability of new features The support team at salesiq is quite responsive.

Huonot puolet:

It is not very customizable, to a larger extent you can only use what is offered to you by the tool.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Graafinen suunnittelu, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Great tool to convert customers!!

4,0 6 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The tool allow you to track customer visits to your website as well as converting new prospects. Making it easy for customers to chat with you will definitely make this worthwhile!!

Huonot puolet:

Hardly any negatives with this tool! It easily connects with other Zoho Apps as well, making it great to track KPIs.

Armando
Customer service, Kolumbia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Excellent program to chat with our customers

5,0 7 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The option to integrate it into our website is excellent, very easy to integrate and the system provides a code to do it yourself.

Huonot puolet:

If you make any change to the domain name, the code does not take the changes and must be modified manually.

Guillaume
CEO, Sveitsi
Henkilöstöhallinto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Easy to use and accurate

5,0 6 vuotta sitten

Kommentit: Great positive experience with SalesIQ, I already started to recommend it to a couple of entrepreneurs...

Hyvät puolet:

The best part of SalesIQ is the easiness in implementing it on different websites and having one and only one app to manage them all! The personalization of the chat is easy and good looking...Everything is perfect!

Huonot puolet:

The only thing that could be done better is the registering of a chat user directly into the Zoho CRM database. And maybe also a better identification of a visitor depending on the website he is visiting.

Yanelis
Assistant, Panama
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

It is excellent to know who are visiting your page.

5,0 7 vuotta sitten

Hyvät puolet:

I like to know the time a user spends in a section of my website. It's interesting because you can see that person's interest and offer help.

Huonot puolet:

I dont have nothing to complaint about. I always see improvements. Maybe the price can be a little better but what they offer, it's worth it.

Kary
Insurance Broker, Panama
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Provide a better service

5,0 7 vuotta sitten

Hyvät puolet:

It is a complement to our vision. It allows us to provide a better service since we can identify our visitors and additional allows us to improve our informative content.

Huonot puolet:

I would like to implement goals for the visitor. Daily, monthly even yearly goals would be interesting.

Ranju
Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kirjanpito, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Lovely collection of features

5,0 7 vuotta sitten

Hyvät puolet:

I like Sales IQ as it is more than live chat. It allows you to get all sorts of data on your website users including their location, the number of times they have visited before and the time spent on the website. You can then use these factors to calculate how valuable the customer is likely to be. There is also a useful tool for prioritizing them. I really like the dashboard that displays the info as it is beautifully designed, plus when visitors come to your website and click chat to speak to you, the dashboard rings just like a telephone! It's also very easy to set up - you just copy and paste some code above your website’s body tag.

Huonot puolet:

I don't have any complaints. Some of these services I have tried in the past slowed down the website, but SalesIQ is nice and fast.