Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Trengo

Trengo

Mikä on Trengo?

Trengo on käyttötukiohjelmisto, joka lisää tiimin tuottavuutta ja tehokasta asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteiseen saapuneet-kansioon.

Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan.

Kuka käyttää tuotetta Trengo?

Trengo sopii kaikille yrityksille aina startup-yrityksistä suuryrityksiin, jotka haluavat työskennellä ja kommunikoida tehokkaasti liidien, asiakkaiden, tiimien ja kollegoiden kanssa. Trengoa on helppo käyttää ja ymmärtää.

Trengo -ohjelmisto – 1
Trengo -ohjelmisto – 2
Trengo -ohjelmisto – 3

Mietitkö vielä, onko Trengo hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Trengo

Trengo

4,1 (24)
125,00 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
61
14
4,1 (24)
4,0 (24)
4,0 (24)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
19,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
189
130
4,6 (1 662)
4,7 (1 662)
4,7 (1 662)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Trengo

LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Saapuvien viestien hallinta
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Real-Time Notifications
Tukipyyntöjen hallinta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Sähköpostin hallinta
Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashallinta
Confirmations/Reminders
Muistutukset
Genesys Cloud CX
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
Automaattinen puhelunohjaus
Puhelujen tallennus
Froged
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Live-chat
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tietämyksen hallinta
Dixa
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Automatisoitu reititys
IVR
Monikanavainen viestintä

Arvostelut tuotteelle Trengo

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,1
Helppokäyttöisyys
4,1
Asiakaspalvelu
4,0
Ominaisuudet
4,0
Vastinetta rahalle
4,0

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
50%
4
29%
3
8%
2
8%
1
4%
Frits
Frits
Owner, Alankomaat
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Autoteollisuus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Very nice messaging app

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Our clients are helped through various channels, served by Trengo

Hyvät puolet:

Useful messaging platform for all channels: Whatsapp, Facebook, SMS, Website chat, Telegram.

Huonot puolet:

They changed their pricing plan, with a half year for existing customers.

Christ
OPerations Manager, Alankomaat
Tukkukauppa, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Useful tool in organisations

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Good, good support.

Hyvät puolet:

Integration of several communication channels

Huonot puolet:

Some useful utilities which you are used to in Outlook are not available in Trengo. But the advantages of Trengo compensate the lack of these utilities. Some proposals (with a big advantage for us and the use of Trengo) for a small amendment are not honoured yet

Jeffrey
Jeffrey
Managing Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Higher price for fewer features

3,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: We started out strong, but in recent months, prices have increased and critical features have been phased out. Initially, we recommended Trengo to our customers; however, we ceased doing so after several reported negative experiences and many expressed concerns about the high costs. Consequently, we have decided to switch to Helpwise.io. I am disappointed by the inability to export my data, except through a complicated process involving the API; this feels somewhat like being held hostage.

Hyvät puolet:

Ticket management, the interface, the integration of internal chat and ticket management (this has since been retired though), integration of different channels.

Huonot puolet:

Constant price increases, retiring critical features, the app (especially on iPad) isn’t very good, slow support, spam ending up in our mailbox, and we experienced email delivery issues.

Tim
Owener, Alankomaat
Autoteollisuus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great feature richt and easy to use software that saves time

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Trengo saves us time, brings us closer to our customer and shortens response times.

Hyvät puolet:

Everthing in one place with an interface that works like a charm and looks good too.

Huonot puolet:

Sometimes it is difficult to see the history of closed tickets that are opened again by a customer.

Lars
Owner, Alankomaat
Kiinteistöpalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Its a great tool that saves me a lot of time!

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Customers can easily find their answer in the helpcenter (with frequently asked questions) or in a conversation with the Flowbot (chatbot). The remaining quistions are simply answered by Quick reply’s (insertable answers). With this ticketsystem I keep an overview of the new, picked up and closed tickets and i have all customer service questions (that come in by Facebook, Instagram, Whatsapp, email and websitechat) clearly arranged in one place.

Huonot puolet:

I have been using this product for more than 3 years. In the beginning there were a number of things that could be optimized, but now I could not name a point for improvement so quickly. The company is growing fast and is constantly developing, which means that more additional functionalities are created that make customer service easier

Giacomo
Web dev, Kanada
Televiestintä, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Multiple sudden changes of price, very unstable (more than doubled)

2,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: Answering customers is not bad but anything related to customer support is slow and low quality. The sudden surge in prices forces me to move all my data and system to another platform. This is very frustrating, and for this reason I highly recommend anyone to stay away from this company (they will forcefully upsell/upgrade you).

Hyvät puolet:

Modern-looking, fairly easy to implement.

Huonot puolet:

Customer support is slow and inneficient. Pricing is extremely unstable. Several bumps over the months and sudden changes in pricing structure that penalize smaller companies. My monthly price has doubled, and conversions are now capped (so I'll have to pay more if I get more support requests). No legacy plans, you are forced to upgrade. This will happen again in the future, no doubt.

Jacco
Jacco
Director, Alankomaat
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tapahtumapalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great program

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

I am very impressed by the speed they add new features / channels. We use it for support for our website and our clients are very impressed by the options we offer for them to contact us.

Huonot puolet:

I would say the mobile app could use some updates to make it faster. But it still works great - just could be faster!

Carien
CEO, Alankomaat
Jälleenmyynti, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very good

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: We made the flow for our customer service work. After a try out and getting used to the system for everyone involved, we think it is one of the best choices we have made this past year for our company. It works fast, efficient, customers are happy and it is easy to switch from one user to another so no customer needs to wait long for an answer.
The Dutch customer service is excellent, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] team is working very hard to give their customers a good experience. Everybody is friendly and we receive answers very quickly. If we have a problem which they cannot solve immediately, they always let us know they cannot solve it right away. That way we are not left in the dark like so many companies do. Hooray for [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her team!

Hyvät puolet:

Trengo made our company work more efficient. Our customer service is now able to reply to our customers who come from different channels, it saves time and money.

Huonot puolet:

The way we had to change the e-mail addresss from a weird code into a proper "sender" address.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Trengo

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Integration with Whatsapp for business, online help center feature and last but not least the chat.

Huonot puolet:

Minimum of 4 seats for using Whatsapp feature.

Theo
CEO, Alankomaat
Henkilöstöhallinto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Super communicationtool for the support-team

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Easy to use tool to combine all communication channels you have. This way our support-team has one place to answer the question from our clients (from mail to chat, all in one place). Other pro; Trengo is building rapidly new features. We are now integrating the chatbot for even better communication with our user.

Huonot puolet:

For the way we use it, it is super! In the future it would be usefull the get even more insights and more smarter marketing automations based on insights. But the way we use it now it is super!

Thijs
Owner, Alankomaat
Jälleenmyynti, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

choose elsewhere

1,0 8 kuukautta sitten

Kommentit: Verschrikkelijke ervaring met Trengo. De software zit vol fouten en er is geen klantenservice die je helpt. Problemen blijven zich opstappelen en als klap op de vuurpijl worden extreem prijzen verhoogd.

Hyvät puolet:

In de basis lijkt de software logisch opgebouwd. Het functioneert alleen niet.

Huonot puolet:

Een klantenservicetool met zelf de slechte klantenservice ooit! De software zit vol fouten waardoor we bijv. de factuurgegevens van een ander bedrijf in ons account hadden, we bij ieder ticket een foutmelding kregen die we moesten wegklikken en na het aanzetten van een voicemail i.v.m. pasen zijn we weken onbereikbaar geweest omdat de setting niet meer te wijzigen was. De klantenservice is letterlijk onbereikbaar en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd met chatbots en automatische reacties in verschillende talen notabene. No customer support Bad code, many errors and no way to fix it

Lena
Proces- en klantbeheer, Alankomaat
Uusiutuvat materiaalit ja ympäristö, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Fijn programma met veel mogelijkheden

4,0 viime vuonna

Kommentit: Fijne partij die altijd klaar staat om je te helpen. Vriendelijke support medewerkers denken goed mee voor een gepaste oplossing

Hyvät puolet:

Fijn programma waar alles onder een dak zit. Van chat tot mail. Trengo biedt de mogelijkheid om klanten zo snel en goed mogelijk te helpen.

Huonot puolet:

Het is een one size fits all programma. Hierdoor ben je beperkt in je mogelijkheden.

Floortje
Customer Care manager, Alankomaat
Jälleenmyynti, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Werkt super voor onze customer care afdeling!

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: We zijn als organisatie heel erg tevreden over het gebruik van Trengo en de communicatie met het support en IT team van Trengo. Het is heel makkelijk om je wensen door te geven en we hebben het gevoel dat er naar ons, als gebruiker, wordt geluisterd.

Hyvät puolet:

Als customer care manager heb ik, sinds de start van het gebruik van Trengo, een veel beter inzicht in alle conversaties tussen mijn collega's en de consument. De verschillende teams (meertalig) kunnen ook makkelijk met elkaar communiceren.

Huonot puolet:

We verkopen als webshop een deel via Amazon en die koppeling werkt soms niet helemaal optimaal, maar gelukkig is het makkelijk en snel communiceren met het support team van Trengo en denken zij graag mee om tot een oplossing te komen.

Stijn
Manager zakelijke contacten en inkoop, Alankomaat
Musiikki, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Slechte klantenservice en slecht werkende telefoon systeem

2,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had ervoor moeten zorgen dat onze customer support makkelijker werd en beter voor de klant, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door. Wij gebruiken de telefoon service "voice" en die werkt bijna niet en hierdoor hebben wij al vele klanten telefonisch niet kunnen helpen. Ik had niet veel verwacht van de software die ze ervoor aanboden, maar het zou wel moeten werken. Ook hun support is zeer omslachtig en niet eens Nederlands. Ik word 4x gevraagd om dezelfde gegevens toe te sturen naar het support team. Ik snap niet waarom ze dat bijvoorbeeld niet kunnen terugvinden in hun eigen gemaakte systeem.

Hyvät puolet:

Makkelijk tickets delen met collega's en toewijzen.

Huonot puolet:

Het gebruiken van de optie voice werkt nauwelijks tot niet. De software had moeten lijden dat onze customer support makkelijker werd, maar het word er tot nu toe alleen meer gestrest door.

Hartger
ICT Manager, Alankomaat
Tukkukauppa, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Lijkt goed, is niet altijd intuitief. Slechte support desk

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Makkelijke implementatie. Lastige support.

Hyvät puolet:

Super makkelijk te implementeren. Veel kanalen.

Huonot puolet:

Email is omslachtig, koppelingen van emails in threads niet altijd intuitief. Koppelen en verwijderen niet altijd slim.

Mariëlle
Verkoop Binnendienst, Alankomaat
Sähkötekniikan ja elektroniikan valmistus, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Handige software en compleet pakket

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Via zowel chat als telefoon kunnen we onze klanten snel en goed advies geven!

Hyvät puolet:

Veel mogelijkheden om service te verlenen aan klanten, ook online te gebruiken.

Huonot puolet:

In het begin wat problemen gehad met de integratie van Trengo omdat dit toen ook nog een vrij nieuwe software was, gelukkig is dit nu goed opgelost. Betreft telefonisch contact zou het handig zijn dat mensen die in de wacht staan te horen kunnen krijgen hoelang ze nog moet wachten / hoeveel mensen er nog voor hen zijn. Nu wordt er soms opgehangen omdat het te lang duurt.

Martijn
Director, Alankomaat
Sairaalat ja terveydenhuolto, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great company, great product!

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: I like the company and it's staff, very smart people with a sense of humor, great to work with!

Hyvät puolet:

Easy to use, self explanatory, helps our customer service to scale

Huonot puolet:

Sometimes you need middel man, for instance with Whatsapp, this delays implementation

Jacco
Teamlead, Alankomaat
Internet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very stable tool that we are using to be available for our clients via chat and whatsapp.

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Easy to set-up / implement and the tool allows us to interact with our customers better. Trengo is easy to work with as a user, there is an online version and also a desktop app. Also provides statistics and enough ways for us to customize it to our needs.

Huonot puolet:

We did try to also use it for our info@ mailbox but came to the conclusion it is not a great replacement for a dedicated email tool like Outlook when you are using that at the same time.

Skip
Manager, Alankomaat
Sairaalat ja terveydenhuolto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Great Software!

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: We use Trengo to contact all of our customers through various channels, such as e-mail, facebook, whatsapp and chatbot.

Hyvät puolet:

We use it everyday for contact with our customers. Trengo makes this very easy for us.

Huonot puolet:

It took us a little while to find a workflow, but now that we got one, it works great!

bram
Online Manager, Alankomaat
Autoteollisuus, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Trengo Review Van Mossel

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Intergration with channels like Whatsapp, facebook etc

Huonot puolet:

There are no thinks i like least about this software?

Maurice
Service advisor, Alankomaat
Autoteollisuus, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Trengo review

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: It works good, but not all my customers like it

Hyvät puolet:

The option that you can send a message instead of making a lot of phonecalls

Huonot puolet:

That there is no option that you can send directly to whatsapp

Myyjän Trengo vastaus

5 vuotta sitten

Hi Maurice, Thank you for your review. Unfortunately, WhatsApp does not allow to initiate conversations with customers with a random message. When possible this would enable people to misuse Whatsapp and send bulk messages to consumers. It is possible to send pre-defined template messages (approved by WhatsApp) after an official opt-in by the customer or after the 24-hour window. If you have any more questions or like to set up the template messages, do not hesitate to contact us at [email protected]. Best, Luuk

Laurien
Management trainee supply chain, Alankomaat
Ruoantuotanto, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

A nice program

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: A really nice and user friendly program. I like the layout and how this is working. Improvements are mainly on having history.

Hyvät puolet:

I really like that you can open it anywhere, which makes it really easy to combine the chat function with other activities.

Huonot puolet:

For me, it was quite difficult that there is no history of a conversation with a customer. Sometimes a customer came back and he had to explain his whole story all over again. Maybe a function to save conversations would be nice.

Myyjän Trengo vastaus

5 vuotta sitten

Hi Lauren, Thank you for your review and valuable feedback! It is possible to see the historical conversations with the customer in the sidebar under "contact moments" ("contactmomenten" in dutch). If you have more questions or feedback for our product, do not hesitate to reach out. Best, Luuk

Shelly
Senior recruiter, Alankomaat
Kiinteistöpalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Fijn in gebruik

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Software is makkelijk om in gebruik te nemen. Erg fijn dat je uit 1 inbox werkt en daarnaast ook kan monitoren of berichten worden opgepakt.

Hyvät puolet:

Fijn om uit 1 inbox te werken. Makkelijk in gebruik.

Huonot puolet:

Op dit moment heb ik nog geen nadelen ondervonden.

Zoë
Service employee, Alankomaat
Kuluttajapalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Pretty good

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: We use this to communicate directly with our consumers and it works well doing this.

Hyvät puolet:

Does the work pretty well and is easy to use.

Huonot puolet:

Sometimes the overview is not very clear