Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Mikä on Jira?

Jira on ykkönen ketterässä projektinhallinnassa kaikille tiimeille projektien suunnitteluun, seurantaan ja hallintaan. Mukauta työnkulut tiimisi prosesseihin, integroi yli 3 000 sovelluksen kanssa, automatisoi mikä tahansa tehtävä tai prosessi muutamalla klikkauksella ja päästä eroon arkipäiväisistä tehtävistä tekoälyn avulla. Jira yhdistää saumattomasti ohjelmistoa kehittävät tiimit niiden kanssa, jotka lanseeraavat ja tukevat sitä, joten et koskaan menetä edistymisen tai kontekstin seurantaa. Ja ilmaisen version ansiosta jopa kymmenen käyttäjän tiimit voivat hyödyntää Jiran voimaa ilman kustannuksia, ikuisesti.

Kuka käyttää tuotetta Jira?

Ei toimittajan tarjoama

Missä Jira voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Atlassian
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2013

Jira: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Angola, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia ja 28 muuta

Kielet

englanti, espanja, italia, japani, kiina ja 7 muuta

Jira: hinnat

Lähtöhinta:

7,53 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

Jira tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. Jira maksullinen versio alkaen 7,53 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Atlassian
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2013

Jira: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Angola, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia ja 28 muuta

Kielet

englanti, espanja, italia, japani, kiina ja 7 muuta

Jira: videot ja kuvat

Jira -ohjelmisto – 1
Jira -ohjelmisto – 2
Jira -ohjelmisto – 3
Jira -ohjelmisto – 4
Jira -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Jira video
Jira -ohjelmisto – 1
Jira -ohjelmisto – 2
Jira -ohjelmisto – 3
Jira -ohjelmisto – 4
Jira -ohjelmisto – 5

Tuotteen Jira ominaisuudet

  • @-maininnat
  • API (ohjelmointirajapinta)
  • Aikaseuranta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Buginkorjaus
  • Ennustaminen
  • Etenemisen seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Goal Setting/Tracking
  • Graafinen käyttöliittymä
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Ideoiden hallinta
  • Integroitu kehitysympäristö
  • Inventaarionhallinta
  • Jatkuva toimitus
  • Julkistusten suunnittelu
  • Kalenterien hallinta
  • Kampanjoiden aikataulutus
  • Kampanjoiden hallinta
  • Kanban-taulu
  • Kapasiteetin hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kommentointi/huomautukset
  • Konfiguraation hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käytön raportointi
  • Laadunvarmistus
  • Liiketoiminnan prosessien automaatio
  • Lokien keräys
  • Lomakkeiden hallinta
  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Markkinoinnin kalenteri
  • Median suunnittelu
  • Menojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen markkinointi
  • Mukautettava hallintapaneeli
  • Muutosten hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Projektien aikaseuranta
  • Projektien seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Projektinhallinta
  • Prosessien mallinnus ja suunnittelu
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Reaaliaikainen chat
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Resurssien aikataulutus
  • Resurssien hallinta
  • Roadmapping
  • Salkun hallinta
  • Sprinttien suunnittelu
  • Sub-Task Management
  • Sähköpostin toimitusseuranta
  • Task Editing
  • Tavoitteiden hallinta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Third-Party Integrations
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietojen visualisointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietoyhdistimet
  • Tilan seuranta
  • Tilauskannan hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toteutuksen hallinta
  • Tunnisteiden merkintä
  • Tuotteiden roadmapping
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Työntekijöiden hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Useita projekteja
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Versiohallinta
  • Visualisointi
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteensopivuuden testaus
  • Yhteistyövälineet

Jira: Vaihtoehdot

Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Manage and monitor your company's OKRs with monday.com. Optimize and automate processes to ensure optimal collaboration and success.
Trello on yhteistyöväline, joka järjestää projektit tauluiksi. Trello kertoo yhdellä silmäyksellä, mitä on työn alla.
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Pidä kirjaa liiketoimintatavoitteistasi ja keskeisistä tuloksistasi Confluencessa. Lue lisää tuotteesta Confluence
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.

Arvostelut tuotteelle Jira

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,1
Asiakaspalvelu
4,2
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
55%
4
36%
3
8%
2
1%
1
0%
Antoine
Antoine
Testing project manager, Saksa
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Lentoyhtiöt/ilmailu, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

JIRA in startup environment

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Iqö using JIRA on a daily basis with all the teams. It is allowing us to see the workload of shared resources like technicians, software, design etc. that we have in between different teams and that are more difficult to handle in term of resource management. It is also allowing us to show the plan and the next steps of our company in it as much as handle the progress of our program. We also try to handle the problems in it like ITticket probleö or progrqö probleö to be solved coming from our team.

Hyvät puolet:

It is a really easy tool, you can understand it quickly and most of the features can be handled very quickly without any major training, I would say that even by yourself with a bit of time of discovery, you can almost find everything needed. And this is a really interesting tool in the agile environment and as a team working tool.

Huonot puolet:

We need to have a clear direction and a bit of rigor if we want this tool to be powerful, things can become quickly useless if everyone does whatever they want in it. Maybe the KPI side of this tool is a bit more complicated and sometimes too difficult to handle properly.

Victoria
Marketing Specialist, Kanada
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

From Simply to Complex, Jira have You Covered.

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: So far, I've enjoyed using Jira. It allows us to plan, execute, and monitor all life cycles. Each team can build their dashboards as complexly as needed according to each team's needs, so you can use it on both the basics and more complex ends. Once implemented, productivity will increase.

Hyvät puolet:

Jira is a highly customizable tool (I personally customize my dashboards a lot) and an intuitive platform to use and manage. It can easily be integrated with existing systems and boosts collaboration and automation of tasks. Reliable and secure to the environment as well.

Huonot puolet:

The learning curve could be quite complex if you are new to this kind of more robust-end system.

Nimetön arvostelija
Tietokoneen ohjelmistot, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Good enough for if you're already using Atlassian, but otherwise - no

3,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: If you're in the Atlassian ecosystem, it's convenient to use. If you're not, and looking for a project management tool - there are many other options that are likely better for the price. Purchasing Jira separately to me only makes sense for small businesses with less than 10 users on it's lowest plan.

Hyvät puolet:

I was on an Enterprise plan via Atlassian, and didn't have the highest expectations for Jira - but I learned to love it. The UI isn't the greatest, but it's not bad for the price. Functionality-wise it's not far off from an Asana in terms of tagging and timelines. I like how they took from Confluence's UI to in the boards to help visualize tasks better.

Huonot puolet:

It's just not enjoyable to use, and your project management tool is something you need to enjoy using everyday. I think it's the UI. It feels cold. Everything is easy to use because it's natural UI, but it's not fun to use and my team agrees.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Asana

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Jira: We actually started with Jira in the marketing team, and decided to switch to Asana completely. I still needed to use Jira though, because I was part of the product team who used it as well. There's plans to transition completely out of Jira for product as well however, so only our developers will use it.

Vicky
HR Systems and Reporting Manager, Britannia
Julkaisutoiminta, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Jira Service Desk Management for HR

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Very positive implementing and using Jira Service Desk Management as a Case Management and Queries Inbox solution. Quick implementation and adaptive enough to allow for continuous development and improvements to our workflows. With technical resource within the HR function, little to no IT support was required to build or roll out the platform.

Hyvät puolet:

Jira (Service Desk Management) is incredibly durable and customisable. The system can be designed around internal processes and workflows in order to produce a platform bespoke to requirements. It also integrates very well with a large range of other platforms and services.

Huonot puolet:

Some of the build and design can be tricky and on occasion due to confusing navigation of the administrative menus and options, especially if your HR function lacks a technical resource or support from IT function.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Zendesk Suite

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Jira: Better value for money, easier build and implementation for non-technical resource.

Sara
Health Coach, Saksa
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Undisputedly fast and Reliable Tool for Project Management and Service Desk Support.

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Provide powerful workflow customization features .Easy access on both iOS and Android devices.Seamless integrate with other apps amaze.

Hyvät puolet:

I really love how Jira is easy friendly, easy to learn how to navigate through the program.Fantastic dashboards thats makes customization easy and fit every specific need.Nice mobile functionality. More secure.Greatly support kanban boards .

Huonot puolet:

The support and services are amazing since day one ,I have nothing against to say

Ohjelmistoja löytyi: