Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

INHUBBER

INHUBBER

Mikä on INHUBBER?

Sopimushallinta- ja digitaalinen allekirjoitusalusta. INHUBBER tarjoaa erittäin tehokkaan ja turvallisen tavan järjestää ja hallita sopimuksia. Tekoäly poimii olennaiset tiedot, luo raportteja ja löytää tai vertailee tietoja sekunneissa.
INHUBBER yksinkertaistaa sopimuksia tekemällä niistä ymmärrettävämpiä, hallittavampia, interaktiivisempia ja automatisoituneempia. Se vähentää aikaa, kustannuksia ja riskejä, jotka liittyvät sopimusten neuvotteluun, luomiseen, hyväksymiseen ja hallintaan.

Kuka käyttää tuotetta INHUBBER?

Suuryritykset ja PK-yritykset eri toimialoilla. Räätälöidyt ratkaisut kiinteistö-, rakennus-, viihde-, hankinta- ja myyntipalveluihin.

INHUBBER -ohjelmisto – 1
INHUBBER -ohjelmisto – 2
INHUBBER -ohjelmisto – 3
INHUBBER -ohjelmisto – 4
INHUBBER -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko INHUBBER hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

INHUBBER

INHUBBER

5,0 (61)
25,00 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
59
1
5,0 (61)
5,0 (61)
5,0 (61)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
35,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
130
26
4,4 (1 158)
4,3 (1 158)
4,3 (1 158)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin INHUBBER

PandaDoc
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Sähköinen allekirjoitus
Tietoturva
Useiden osapuolien allekirjoittaminen
Webdox
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Sähköinen allekirjoitus
Tietoturva
Useiden osapuolien allekirjoittaminen

Arvostelut tuotteelle INHUBBER

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
5,0
Helppokäyttöisyys
5,0
Asiakaspalvelu
5,0
Ominaisuudet
5,0
Vastinetta rahalle
5,0

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
98%
4
2%
Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kirjoittaminen ja editointi, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

It is a big advantage to have an AI to assist in contract management.

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: It helps our virtual teams to work together on fulfilling our commitments. Automated reminders help to keep track of important deadlines. It makes sure we don't miss any important deadlines. Not to mention that we stay compliant with internal regulations about who has to approve what and who is responsible for key actions.

Hyvät puolet:

Inhubber helps me keep track of contracts quickly and efficiently in one place. I can easily search for different versions of contracts whenever I need them. It is a huge advantage to have an AI to help with contract management.

Huonot puolet:

I originally used other contract management software and felt that I did not need it. Since I have been using Inhubber, I have been quite happy with it.

Alexander
CEO, USA
Ammattikoulutus ja valmennus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Zero guesswork in contract management.

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Inhubber allows us to monitor agreements and ensures that all parties involved in the agreement fulfil their obligations efficiently and without any discrepancies or disputes. Digital signatures reduce the time delays inherent to paper-based agreements.

Hyvät puolet:

INHUBBER makes managing contracts and collecting digital signatures a piece of cake. The signature process is streamlined, automated reminders are intelligently managed by the platform, and all of our documents are in one central location for easy editing.

Huonot puolet:

I've been using INHUBBER for almost 2 years now and it's hard to think of anything that hasn't worked since I started using it.

Damilola
Banker, Nigeria
Pankkitoiminta, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A great platform to sign any type of file and manage contracts efficiently!

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Inhubber helped us build a stable and secure contract archive with access rights, deadline and obligation management . Before Inhubber, contracts were kept in filing cabinets and personal drives. Well, now it doesn't even occur to us to save a document as a PDF outside of Inhubber because we can't run an AI over it

Hyvät puolet:

Inhubber is cloud based, which makes accessing the documents and information incredibly easy. We don't have to leave the platform to sign. Thanks to audit logs ,we can trace the individual steps of contract management. Electronic signature to sign Zip and Excel files saves a lot of time especially when you want to use the files after signing

Huonot puolet:

Nothing . Nothing. It's ideal for what we do, which is managing and signing contracts. After a false start with a much more complex contract management tool, we switched to Inhubber because of the intuitiveness.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Inhubber keeps us audit ready at any moment.

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: We use it for tracking of deadlines - it helps us to stay on top of things and comply with the regulations. It securely stores all documents in one place, helping us find and access them easily. As organisation that regularly undergoes audits, I find it very useful to be audit-ready at all times.

Hyvät puolet:

Top tool to manage all contracts in one place. It keeps all contracts organized and up to date always within the reach. It’s easy to add new contracts, store existing ones, and keep track of deadlines and expiration dates.

Huonot puolet:

I was not in the buying committee, but my colleagues chose a fine software that keeps my work simple.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vaatetus ja muoti, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

User-friendly and time-saving

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: For us, INHUBBER means intuitive contract management and convenient digital signatures. In fact, it has completely changed the way we manage contracts and documents, allowing us to work faster and safer.

Hyvät puolet:

I love the easy and automated contract management and the ability to quickly sign contracts on the go. The digital signature feature is especially handy when I need to sign Excel or zip files, inhubber does it instantly and I think it is a unique feature.

Huonot puolet:

We have a contact email in case there are any problems or questions. I have never used it.