Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Simphony POS

Simphony POS

Mikä on Simphony POS?

Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta.

Kuka käyttää tuotetta Simphony POS?

Oracle Simphony POS on tarkoitukseen rakennettu ravintolanhallinta-alusta kaikenkokoisille ruoka- ja virvoketoiminnoille itsenäisistä ravintoloista suuryrityksiin.

Simphony POS -ohjelmisto – 1
Simphony POS -ohjelmisto – 2
Simphony POS -ohjelmisto – 3
Simphony POS -ohjelmisto – 4
Simphony POS -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Simphony POS hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Simphony POS

Simphony POS

4,2 (25)
1,00 €
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
76
3
3,8 (25)
3,5 (25)
3,3 (25)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
Hintatietoja ei löydy
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
144
Integrointeja ei löydy
4,1 (125)
4,1 (125)
3,6 (125)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Simphony POS

LS Retail
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Jälleenmyynti-inventaarion hallinta
Ostotilausten hallinta
POS (kassajärjestelmä)

Arvostelut tuotteelle Simphony POS

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,2
Helppokäyttöisyys
3,8
Asiakaspalvelu
3,3
Ominaisuudet
4,0
Vastinetta rahalle
3,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
56%
4
28%
3
4%
1
12%
Christian
Christian
Technology Operations Manager, Australia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vieraanvaraisuuspalvelut, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Simphony Review - Minor DKL Food Group

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions. Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be. Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.

Hyvät puolet:

The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products. The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze

Huonot puolet:

The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets. Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates

Matt
Project Co Ordinator, Australia
Vieraanvaraisuuspalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Oracle = A great global partner

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

Hyvät puolet:

One stop shop. POS, purchasing and reporting. The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires

Huonot puolet:

Most adjustments to the program involve an additional purchase. Immediate support not often available

Patrick
General Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ravintolat, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Worst POS experience in my tenured career

1,0 viime vuonna

Kommentit: Terrible. The support team is a joke. They don't even understand their own product well enough to work through simple problems. Everything is "a known issue" that never works toward resolution.

Hyvät puolet:

There is nothing that I can highlight that a competitor couldn't also do well.

Huonot puolet:

There has not been a resolution on outstanding tickets opened two years ago during the initial implementation. Simple things like time reporting, creating buttons, and marking items as "unavailable" have issues. The system has a lag when servers log out of checks that prevents them from opening the checks on another terminal without a wait that feels like an eternity in the restaurant industry and with direct impact to the guest. Good luck calling support. Most of my experience involves the person I spoke with having no idea how to fix my issue and having to "escalate the ticket." This escalation process will last weeks, months, and in our case, years with no resolution.

Mike
Operations Director, Australia
Ravintolat, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Simphony

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: effort put in on setting it up - worth it - architecture is good & functional. Never really had any down time - if internet down - all printers & KDS still work on the LAN. Have a good account manager too which helps!

Hyvät puolet:

Moved into teh cloud from Res to Simphony - was a great move for us - less spend on hardware, updates through icences /subscription to services. We integrate a lot through simphony with accounts, loyalty, takeaway/delievry platform, Gift certificates. Has great inventory mgt capabilities with theoreticals. We manage the one database across different concepts and countries pretty easily. Integretaed with payroll, Open table, Windcave - Tablets for servers. Real time updates pretty much on phone app. Kiosks integrated. It all works!

Huonot puolet:

Sometimes support a little clunky, but we get there in the end.

Sam
Hotel / Restaurant Owner, USA
Vieraanvaraisuuspalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Run Away. Do not look back

4,0 3 vuotta sitten

Kommentit: Completely horrible. This company has got to be the WORST company to deal with, I can't imagine a worse roll out. Oracle did not honor the date they committed to having us up and running so we were forced to opened our location without a POS system (recipe for disaster). They sent a drunk programer to our location that was incompetent, followed by other programmers that always left us with varying issues that consumed hundreds of hours to resolve with customer support from India and other parts of the world that takes hours to get an actual live person. Their account representatives do not respective you as a client with valid concerns, nor do they accept accountability and will continue to charge you to fix their own companies screw ups. This POS is far too expensive, compared to others. My employees hate the system and it takes too long for them to navigate through it, costing them time in providing good customer service. SAVE YOURSELF THE PAIN AND STAY AWAY. I greatly regret not having chosen a different company and system.

Hyvät puolet:

The reporting software is pretty thorough

Huonot puolet:

The complexity and backward nature it was set up, with an inability to modify it without great expense. Everything not completed on original set up will cost thousands of dollars to correct by an oracle programmer.