Superchat

Mikä on Superchat?

Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. The messaging platform helps businesses from across different industries create unique customer experiences. Our unified inbox combines the essential channels in one software. Besides a unified inbox, Superchat makes messenger marketing accessible for businesses of all sizes. Send out personalized WhatsApp newsletters that are ultimately GDPR compliant and tailored to your target group.

Kuka käyttää tuotetta Superchat?

Superchat can be used by any company, regardless of the industry in which it operates.

Missä Superchat voidaan ottaa käyttöön?

Pilvi-, SaaS-, verkkopohjainen, Android (mobiili), iPhone (mobiili)

Tietoja myyjästä

  • SuperX
  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Andorra, Belgia ja 49 muuta

Kielet

englanti, saksa

Tietoja myyjästä

  • SuperX
  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Andorra, Belgia ja 49 muuta

Kielet

englanti, saksa

Superchat: videot ja kuvat

Superchat -ohjelmisto – 1
Näytä yksi muu

Vertaile tuotetta Superchat samankaltaisiin tuotteisiin

Superchat

89,00 €/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
49,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
15,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
(0)
29,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Superchat ominaisuudet

  • Arvosteluilmoitus
  • Arvostelujen luonti
  • Arvostelujen seuranta
  • Haku/suodatus
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Monikanavainen viestintä
  • Personalisointi
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Sähköpostin hallinta

Superchat: Vaihtoehdot

Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Voice, chat, email, sms and payment, all of your customer interactions managed from one single omnichannel platform, 100% cloud.
End-to-end client experience platform built for small businesses.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Arvostelut tuotteelle Superchat

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,8
Helppokäyttöisyys
4,8
Asiakaspalvelu
4,9
Ominaisuudet
4,6
Vastinetta rahalle
4,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
80%
4
20%
Vahvistettu arvostelija
CEO, Indonesia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rahoituspalvelut, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Super Inbox System

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Einfache Bedienung, WhatsApp Integration

Huonot puolet:

E-Mail Schnittstelle, Abruf bestehender Mails

Dominik
Inhaber, Saksa
Jälleenmyynti, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Rundum Perfekt: Super Software und Top Team

5,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Schnelle Integration, fehlende Funktionen wurden sehr schnell umgesetzt.

Huonot puolet:

Bei Superchat gibt es keine Nachteile. Jede Frage oder Problem wird umgehend gelöst, nach dem Prinzip: Es gibt keine Probleme, sondern nur Lösungen :-)

Thomas
Geschäftsführer, Saksa
Rahoituspalvelut, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Revolution in unserer Kundenkommunikation

5,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Unser Kommunikationstool Nr. 1 - Ich kann mir ein Leben ohne nicht mehr vorstellen.

Hyvät puolet:

Ich kann unsere Unternehmenskommunikation mit Kunden, aber auch intern ohne SC nicht mehr vorstellen. Schneller Transport von Anliegen, unsere Kunden und Bearbeitung von allen Mitarbeitern. Notizen in Chats und jetzt neu auch Automatisierung mit Zapier. Ich halte gerade bei unseren Mitarbeitern die SC auf Ihrem privaten Handy nutzen (freiwillig) die Kundendaten getrennt vom privaten Telefonbuch. Ich kann Kunden bequem importieren und und und... Uns erspart SC viel Zeit und damit Geld.

Huonot puolet:

Das es die Software erst seit 2021 gibt.

Torsten
Verwaltungsangestellter, Saksa
Animaatio, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Verwaltung

4,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: Gut...weiter machen!

Hyvät puolet:

Das alle Kontaktaufnahmen über unsere Kanäle gebündel in den Superchat zusammen kommen.

Huonot puolet:

Noch nicht komplett ausgereift, einzelne features wären noch toll

Frédéric
Kommunikationsfachwirt (VWA), Saksa
Kemikaalit, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Ein Mehrwert für den Kundendialog

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: Ein absolut unvermeidbare Anwendung zur Steigerung der Kundenkommunikation. Man steigert das Servicelevel und steht somit viel enger im Austausch mit den Kunden.

Hyvät puolet:

Die Software ist einfach zu verstehen und zu nutzen. Es bindet die wichtigsten Kanäle ein. Dadurch lässt sich das Serviceniveau um ein vielfaches steigern. Die Kommunikation zum Kunden ist einfacher und schneller. Es werden immer wieder Funktionen verbessert und neue implementiert. Besonders die Funktion der Bewertungen ist grandios!

Huonot puolet:

Die Kommunikation im Team müsste noch in der Software optimiert werden!